spænder vildt i maven....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

er anonym fordi dette ikke skal kunne spores tilbage til mig..

er gravid er 28+..

har ikke så tit sex med kæresten men det sker.. elsker ham jo og har bestemt lysten.

men.. når vi har sex, så trods jeg ikke får orgasme, begynder jeg at spænde vildt i maven under og efter.. jeg får side stik under.. og efter er jeg næsten ikke i stand til at gå grundet spændingerne i maven..

desuden så har jeg sådan generalt hævede skamlæber de fleste dage og er tit os øm efter jeg er blevet gravid.. sex gør det bestemt ikke bedere.. kan dårligt sidde eller gå efter sex fordi jeg bliver ekstrem øm...

ER DET NORMALT ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

fairlady

spændingerne er nok bare plukveer. Tror vist også det er normalt at man kan svulme op, nede mellem benene...

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

spændingerne er nok bare plukveer. Tror vist også det er normalt at man kan svulme op, nede mellem benene...

det med at være hævet ved jeg er helt normalt men alt det andet forstår jeg ikke

jeg tænker en konstant spænding i maven kan vel ikke være plukveer ? og gør plukveer ikke ondt ? ? ?

Anmeld

22. juli 2012

modesty

Det lyder som plukveer. Og jo, det kan godt være ret konstant i en længere periode når der bliver påvirket gevaldigt, hvilket der jo gør under sex. 

Anmeld

22. juli 2012

fairlady

for de fleste gør plukveer ikke ondt. Men de kommer typisk når du er fysisk aktiv

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

plukveer.. ?

hm ja måske ?

aner jo ikke hvordan det skal føles som første gangs gravid

Anmeld

26. juli 2012

Kay

det er ret sikkert plukveer... plukveer gør ikke ondt med de spænder helt vildt og kan vare fra få sekunder til flere minutter

har dem selv under og efter sex... og på andre tidspunkter... ikke ret behageligt...

hos mig vare dem efter sex længere end de normale...

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er ret sikkert plukveer... plukveer gør ikke ondt med de spænder helt vildt og kan vare fra få sekunder til flere minutter

har dem selv under og efter sex... og på andre tidspunkter... ikke ret behageligt...

hos mig vare dem efter sex længere end de normale...

efter sex sidste var jeg spændt og øm i helt op til en time eller sådan bagefter..

Anmeld

26. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

efter sex sidste var jeg spændt og øm i helt op til en time eller sådan bagefter..

jeps... det kan jeg også være efter sex...

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeps... det kan jeg også være efter sex...

okay vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.