Hej allesammen..
Når, så blev det min tur. Jeg har haft ægløsning mellem d. 12 og den 16 Juli 2012. Jeg fik allerede kvalme, ømme bryster, luft i maven, træthed, tissetrang, jag i maven, en anelse humørsvingninger og så nyser jeg mereWeng jeg plejer. Jeg tog en test igår mefreden var negativ.. Er det for tidligt at teste endnu? Jeg har aldrig haft gener efter ÆL men jeg har også en underlig fornemmelse om at den er der denne gang.. Jeg ønsker det så inderligt og min krop har leget med mig før men ikke med kvalmen og smerterne så det er bestemt noget andet denne gang
jeg skal have min menstruation (håber den bliver væk)domkirke d. 1 August :-) ihvertfald mellem d. 28-1
tillykke til alle jer der har fåstede ønskede to streger
hvad har været jeres størset bekymring da i så resultatet af testen?
Mvh Snuske77
Ja, det er for tidligt at teste. Man tester normalt 14 dage efter ægløsning - og i dit tilfælde ved du ikke, hvornår det har været (det er derfor, man bruger ægløsningsteste, det andet er bare gætteri).
Jeg tror, at dine symptomer er psykiske eller symptomer efter ophør af hormontilskud, det er meget sandsynligt alt for tidligt at have graviditetssymptomer - med mindre du har haft ægløsning tidligere end angivet, men så skulle du også have kort cyklus............ved du, hvor lang din naturlige cyklus er (uden hormonpåvirkning)?
Hvis dine beregninger holder stik med ægløsning helt frem til den 16. (man har kun chance for at befrugte et æg i ca. 8-12 timer), så er du teknisk set slet ikke gravid endnu - men jeg håber da, at du har et befrugtet æg, der er på vej til at sætte sig fast i disse dage.
Krydser for en positiv opdatering fra dig på testdagen (som er dagen for udeblevet menstruation).
Held og lykke.
Anmeld