Bliver nød til at vise Jer dette - Som jeg var sikker på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Solstrålebørn

Kostede en formue... 

Igår var jeg i Outletten i Ikast for at shoppe tøj til mig selv.. En gave fra kæresten og børnene for mit vægttab på 12 kg (Mangler 3 kg endnu, det ryger af ligeså stille med tiden), så de synes bestemt jeg skulle forkæles...  Fik stukket 1500,- i hånden og kørte afsted... 

Jeg fik købt en ordentlig portion tøj til 700 kr...  

Fra sidste gang vi var der, stod kæresten og kiggede på et ur til mig, som jeg ikke selv havde set derude og han overvejede at købe til mig... 

Da jeg så stod og skulle betale for tøjet, fik jeg øje på uret.. Stod i et minuts tid og bestemte mig for at købe det... Jeg troede det kostede en formue - Nej, gav 100,- for det... 

Kæresten blev faktisk glad for at jeg købte uret, jeg var glad for det var stadig selvom jeg ikke så det sidst... 

Her er uret... Jeg elsker det, det er super flot, så er der heller ikke for meget bling bling på det...  (Jeg gik sidst med ur da jeg var barn og det er maaange år siden nu, så skal lige vænne mig til det igen...) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Dot D

hvor har du dog en sød familie

og sikke et fint ur, det var da pudsigt, at i faldt for det samme, når du nu ikke så det første gang

Anmeld

22. juli 2012

Solstrålebørn

Dot D skriver:

hvor har du dog en sød familie

og sikke et fint ur, det var da pudsigt, at i faldt for det samme, når du nu ikke så det første gang

Ja de er dejlige... 

Da jeg kom hjem igen sagde jeg at jeg havde købt et ur, da jeg viste ham det, sagde han at han stod og kiggede på det sidst vi var derude, han kunne ikke bestemme sig om han skulle købe det.. 

Godt jeg købte det igår... 

Ja det er faktisk ret pudsigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.