Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fandt liiige dette og ville lige dele det med jer. Sys det er lidt skægt at have. Det var en super god dag (sjov oplevelse)
Andre som har prøvet noget lign?
Juli/August 2008
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes billedet er ret lille Men det er dig , ikk ? Hehe
Jeg har aldrig prøvet sådan noget .. Jeg hader at få taget billeder og har sgu heller ikke liiige kroppen til det
Maja_4000 skriver: Synes billedet er ret lille Men det er dig , ikk ? Hehe Jeg har aldrig prøvet sådan noget .. Jeg hader at få taget billeder og har sgu heller ikke liiige kroppen til det
Jo det er lidt lille... men tænkte det ikke behøvede at fylde hele baby.dk *LOL* (og...jo det er mig)
MorDk skriver: Jo det er lidt lille... men tænkte det ikke behøvede at fylde hele baby.dk *LOL* (og...jo det er mig)
Sejt Hvordan endte du der ? :b
Maja_4000 skriver: Sejt Hvordan endte du der ? :b
Jeg havde i en tidligere udgave af "Q" indsendt en erotisk novelle som kom i deres bog... og så kontaktede de mig og spurgte om jeg var interesseret i at være model i deres blad for Juli/August 2008... og ja så tog jeg chancen og tjente en lille skilling på det + en fik en sjov oplevelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128