Hva gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

SandieRa

Gomorn de damer

Jeg søger et godt råd - Nu er min søn på snart 7 mdr oppe og spidr 2 gange om natten? Ved 4 mdrs alderen gik han fra at sovr igennem til at vågne ved 4-5 tiden og skulle ha mad. Og hele denne uge er han så også begyndt at vågne ved 1-2 tiden. Og jeg har prøvet bare at tilbyde vand men han sover ikke videre før han får flaske.
Om dagen spiser han fint med mos og grov grød som havregrød og øllrbrød. Den ene aften byttede jeg rundt så han fik havregrød til aftensmad så jeg vidste ham var mæt. Kl 18 spiste han 1 1/2 portion og kl 20 fik han flaske som består af vælling.
Så jeg synes ikke jeg kan gøre mere? Har i nogle råd for jeg føler det går den forkerte vej? Er det bare et spring eller gør jeg noget forkert?

Hilsen en træt mor :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Dustmuz

Jeg vil bare lige sige GODMORGEN..

men træls lille dreng du har dig..
har du overvejet at fortælle ham at det må han ikke..
som jeg foreslår i en anden debat. opdragelse af os mænd foregår med Kagerulle hehe
kan jo være han er blevet en Mand i en tidlig alder hehe

ikke at du skal slå ham da

Anmeld

22. juli 2012

SandieRa

Dustmuz skriver:

Jeg vil bare lige sige GODMORGEN..

men træls lille dreng du har dig..
har du overvejet at fortælle ham at det må han ikke..
som jeg foreslår i en anden debat. opdragelse af os mænd foregår med Kagerulle hehe
kan jo være han er blevet en Mand i en tidlig alder hehe

ikke at du skal slå ham da

Tak for dit søde indslag og ja jeg har forsøgt at fortælle ham at herhjemme sover vi altså om natten og spiser om dagen ;-)
Men i mænd hører jo aldrig efter ;-)

Ellers andre med gode råd eller erfaring???

Anmeld

22. juli 2012

Dustmuz

SandieRa skriver:

Tak for dit søde indslag og ja jeg har forsøgt at fortælle ham at herhjemme sover vi altså om natten og spiser om dagen ;-)
Men i mænd hører jo aldrig efter ;-)

Ellers andre med gode råd eller erfaring???

Nej det gør vi sjældent..
tror vores forståelses del overfor en kvinde er MEGET MEGET lille..
for det meste er det jo komplet uforståeligt det i siger.. i kunne lige så godt snakke russisk hehehehe

men held og lykke med ham

Anmeld

22. juli 2012

morethanperfect

SandieRa skriver:

Gomorn de damer

Jeg søger et godt råd - Nu er min søn på snart 7 mdr oppe og spidr 2 gange om natten? Ved 4 mdrs alderen gik han fra at sovr igennem til at vågne ved 4-5 tiden og skulle ha mad. Og hele denne uge er han så også begyndt at vågne ved 1-2 tiden. Og jeg har prøvet bare at tilbyde vand men han sover ikke videre før han får flaske.
Om dagen spiser han fint med mos og grov grød som havregrød og øllrbrød. Den ene aften byttede jeg rundt så han fik havregrød til aftensmad så jeg vidste ham var mæt. Kl 18 spiste han 1 1/2 portion og kl 20 fik han flaske som består af vælling.
Så jeg synes ikke jeg kan gøre mere? Har i nogle råd for jeg føler det går den forkerte vej? Er det bare et spring eller gør jeg noget forkert?

Hilsen en træt mor :-)

Tænker det nok bare er trygheden for ham ... At den kender han jo ..
De fleste har valgt at kæmpe og stoppe med den natflaske , men vi har vaægt at blive ved indtil han ikke vil ha den mere .. Lige nu er han 21 mdr. og får ofte mælk når han vågner om natten .. Pga. trygheden .. DET syns jeg han skal ha hvis han vil ha det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.