Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

MortilElias2010

Ja, nu er det blevet tid til at tage i Legoland og planen er at det bliver nu på mandag med farmor, far har endnu ikke ferie. Elias er 2 1/2 år - og jeg vil rigtig gerne have anbefalinger til hvad der kunne interesserer ham og hvad der er af oplevelser for ham i Legolandet... hvor jeres egne børn syntes noget var et hit eller naboens eller dagplejebarnet... etc.

Hvilke ting kan han prøve?

Har ikke været der siden jeg var deroppe med folkeskolen i 7kl., fordi jeg havde været skole-guide-til-bussen-noget-et-eller-andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

-Sigrid-

MortilElias2010 skriver:

Ja, nu er det blevet tid til at tage i Legoland og planen er at det bliver nu på mandag med farmor, far har endnu ikke ferie. Elias er 2 1/2 år - og jeg vil rigtig gerne have anbefalinger til hvad der kunne interesserer ham og hvad der er af oplevelser for ham i Legolandet... hvor jeres egne børn syntes noget var et hit eller naboens eller dagplejebarnet... etc.

Hvilke ting kan han prøve?

Har ikke været der siden jeg var deroppe med folkeskolen i 7kl., fordi jeg havde været skole-guide-til-bussen-noget-et-eller-andet

Dehar jo et helt dublo land, hvor der også er et puslehus

Hvad med et kørekort til den unge mand 

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

-Sigrid- skriver:

Dehar jo et helt dublo land, hvor der også er et puslehus

Hvad med et kørekort til den unge mand 

Kan han godt det allerede - tage et kørekort der?

Jeg fik aldrig mit fordi jeg var stensikker på at jeg ville blive kørt over af toget i sin tid og da jeg endelig kom igen, og var klar - så var jeg blevet for gammel. Lige på den anden side af tolv år.

Anmeld

21. juli 2012

4kløver

Pas godt på dig selv så du ikke bliver væk.
Det er blevet stort med et lille vandland (vis man kan kalde det det)
Kørekort mener jeg de skal være 3år.

Anmeld

21. juli 2012

-Sigrid-

MortilElias2010 skriver:

Kan han godt det allerede - tage et kørekort der?

Jeg fik aldrig mit fordi jeg var stensikker på at jeg ville blive kørt over af toget i sin tid og da jeg endelig kom igen, og var klar - så var jeg blevet for gammel. Lige på den anden side af tolv år.

Jeg er ikke sikker, men de ser ikke meget ældre ud end 3 de unger jeg har set der

EJ hvor sødt!

Anmeld

22. juli 2012

MortilElias2010

4kløver skriver:

Pas godt på dig selv så du ikke bliver væk.
Det er blevet stort med et lille vandland (vis man kan kalde det det)
Kørekort mener jeg de skal være 3år.

Hvor godt kender du mig lige? Jeg bliver ALDRIG væk   *host* alle andre gør

Anmeld

22. juli 2012

Kløver

Jeg tror der er mange ting han godt kan og må i dubloland, nogle ting er vist baseret på højde, og ovre ved indianerne er der guldvask og snobrødsbagning med høvdingen :-) derudover er der jo masser at kigge på, hvis han har tålmodighed til det

Anmeld

22. juli 2012

Mumto3

Vi har lige været i Legoland og vores søn på6 år kunneikkefå kører ort for man skal være7 år, sødet er kun storebror der fik det. Bareså ikke ikkesætter næsen op efter det. Rigtig god tur!

Anmeld

22. juli 2012

lukaj

man skal være mellem 7 og 12 år i trafikskolen

men ellers er der duploland som er rigtig godt for de små, så er der atlantis, hestekarusellen i westernland, safaribilerne, bådene og legotoget. god tur

Anmeld

22. juli 2012

MortilElias2010

Mumto3 skriver:

Vi har lige været i Legoland og vores søn på6 år kunneikkefå kører ort for man skal være7 år, sødet er kun storebror der fik det. Bareså ikke ikkesætter næsen op efter det. Rigtig god tur!

Tak! Satte dog ikke næsen op efter det, for mente han skal være ældre og det er ikke engang sikkert han ville når vi nåede derhen  Men der er jo heldigvis SÅ meget andet at se på turen, så tror ikke det vil være et problem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.