Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstrålebørn skriver: SMUK...
SMUK...
Tak honey
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mortil2tiloktober skriver: Ja det er det VIrKELIG ! HAR I STYR PÅ ALTING ?
Ja det er det VIrKELIG ! HAR I STYR PÅ ALTING ?
Ja
Vi mangler bare at flytte
pemiro skriver: Guuuud er du allerede så langt? Synes kun det er et par uger siden du skrev du var gravid herinde :OMen hold op hvor sidder det flot på dig
Guuuud er du allerede så langt? Synes kun det er et par uger siden du skrev du var gravid herinde :OMen hold op hvor sidder det flot på dig
Ja sådan har jeg det også ..
Tak søde !
morethanperfect skriver: Ja Vi mangler bare at flytte
morethanperfect skriver: Det går stærkt nu ! KUN 10 uger tilbage
Det går stærkt nu !
KUN 10 uger tilbage
Og den er stadig flot maven
P.s. mor her er skruk - kan være man skulle øve lidt (vi har nemlig snakket om at begynde i dec - vist jobbene ikke ville komme til mig
Nadia&Daniel skriver: Og den er stadig flot maven P.s. mor her er skruk - kan være man skulle øve lidt (vi har nemlig snakket om at begynde i dec - vist jobbene ikke ville komme til mig
Ihh hvor lyder det da bare kanon skønt !
hold nu op! Jeg synes LIGE du har skrevet herinde at du er gravid - er du åndssvag, det går hurtigt Flot er maven!!
Dinna88 skriver: hold nu op! Jeg synes LIGE du har skrevet herinde at du er gravid - er du åndssvag, det går hurtigt Flot er maven!!
Ved ikke lige hvorfor det går så stærkt .. Gad vide om jeg har sprunget nogle uger over
Men tak
morethanperfect skriver: Ved ikke lige hvorfor det går så stærkt .. Gad vide om jeg har sprunget nogle uger over Men tak
Det MÅ du have! Det er jeg sikker på!
SMUKT! Virkelig flot mave! Sidder bare Sååååååå godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128