Skræmmende så mange sindssyge forældre der findes i verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Ayasmor

Faldt over dette som en bekendt linkede til på facebook. Jeg forstår simpelthen ikke at man kan være så modbydelig.

http://netnyhederne.dk/2012/05/23/mor-erkender-draebte-og-parterede-datter-smed-liget-i-fryser/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Mother-love

OMG!!!,!
Det er jo sygt.
Jeg forstår virkelig ikke man kan gøre den slags. Der er ingen tvivl om at man kan blive ekstremt frustreret som forældre meeeeen ligefrem at slå sit barn ihjel og så melde det savnet det er jo virkelig sygt. Og hvad får folk til at tro de kan slippe afsted med den slags?

Anmeld

21. juli 2012

Muhmi

Det er en syg, syg verden vi lever i....

Det er bare ikke til at forstå at man kan blive drevet så langt ud....

Stakkels lille pige... Tænk at det sidste man oplever er at ens egen mor tager livet fra én.... Så forfærdeligt...

Anmeld

21. juli 2012

Mariajny

Deter jo fuldstændig sindssygt.. Gad vide hvad der forgår, oven i sådan forældres hoveder...

Anmeld

21. juli 2012

Ayasmor

Kvinden må jo være fuldstændig rablende sindssyg. Hun har jo ikke alene kvalt sin datter, men efterfølgende parteret hende og pakket hende i fryseren. Det tror jeg simpelthen ikke man kan gøre uden at være fuldstændig rablende og skingrende skør

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

SYGT!!!

Anmeld

21. juli 2012

DitteFisk

Ayasmor skriver:

Kvinden må jo være fuldstændig rablende sindssyg. Hun har jo ikke alene kvalt sin datter, men efterfølgende parteret hende og pakket hende i fryseren. Det tror jeg simpelthen ikke man kan gøre uden at være fuldstændig rablende og skingrende skør

Tror simpelthen heller ikke andet kan lade sig gøre! Der må være noget riv ruskende galt med hende.. jeg vælger at tro at intet normalt kognitivt fungerende menneske kunne gøre den slags!

FØJ!

Anmeld

21. juli 2012

Missq4

ved slet ikke hvad jeg skal sige stakkels lille pige

Anmeld

21. juli 2012

Ayasmor

Gigl skriver:

Tror simpelthen heller ikke andet kan lade sig gøre! Der må være noget riv ruskende galt med hende.. jeg vælger at tro at intet normalt kognitivt fungerende menneske kunne gøre den slags!

FØJ!

Det tror jeg bestemt heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.