Ideer til bryllupsgave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.084 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Lunae

Sagen er den at min skønne veninde skal giftes! Da de begge er studerende ønsker de sig kun penge til bryllupsrejse! Det vil jeg selvfølgelig gerne støtte om, men vil også gerne give en lille ting, så de kan mindes dagen!

Nogle ideer?

Hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Lunae

Slet ingen, som har gode ideer?

Anmeld

21. juli 2012

ønskebørn74

Lunae skriver:

Sagen er den at min skønne veninde skal giftes! Da de begge er studerende ønsker de sig kun penge til bryllupsrejse! Det vil jeg selvfølgelig gerne støtte om, men vil også gerne give en lille ting, så de kan mindes dagen!

Nogle ideer?

Hjælp piger

CHAMPAGNE GLAS EVT. MED CHAMPAGNE TIL EN ROMANTISK STUND..

Anmeld

21. juli 2012

ano14316

hvor ligger vi hende sådan prismæssigt?

Det første der dukker op i mit hoved er måske lidt mærkeligt, men jeg ville blive rigtigglad.

Sådan et lille vedhæng på 15*25 mm hvor der var graveret et eller andet. måske bare et hjerte eller lign. til at sætte sammen med ens nøgler. noget som man ser hverdag og til mindes end bryllup og end dejlige veninde.

Anmeld

21. juli 2012

piap

Lunae skriver:

Nogle ideer?

Hjælp piger

hej

vi blev gift i maj

vi fik en kærlighed mission

Anmeld

21. juli 2012

Lunae

piap skriver:

hej

vi blev gift i maj

vi fik en kærlighed mission

Hvad er det?

Anmeld

21. juli 2012

Lunae

ano14316 skriver:

hvor ligger vi hende sådan prismæssigt?

Det første der dukker op i mit hoved er måske lidt mærkeligt, men jeg ville blive rigtigglad.

Sådan et lille vedhæng på 15*25 mm hvor der var graveret et eller andet. måske bare et hjerte eller lign. til at sætte sammen med ens nøgler. noget som man ser hverdag og til mindes end bryllup og end dejlige veninde.

Jamen vi ligger på 500 kr plus/minus, men vil helst ikke give for meget, for ved at de har brug for pengene

Anmeld

21. juli 2012

Lunae

ønskebarn74 skriver:

CHAMPAGNE GLAS EVT. MED CHAMPAGNE TIL EN ROMANTISK STUND..

God ide - måske jeg kan finde nogle unikke glas

Anmeld

21. juli 2012

ønskebørn74

Lunae skriver:

God ide - måske jeg kan finde nogle unikke glas

se dem her..

http://www.gadelygten.com/#p=p-67&l=1030

Anmeld

21. juli 2012

piap

Lunae skriver:

Hvad er det?

jamen vores venner stod op og holdte en kærligheds mission tale (kan godt skrive den ind tildig hvis du vil bruge den)

og så fik vi en mission hver mrd den 19 (vi blev gift den 19 maj) kommer der en mission til os som vi skal ha klaret inde den 19 i næste mrd.

den 19 maj : mission se hinanden ynglingsfilm (der fulgte en pose popcorn med)

den 19 juni : vi skulle ud og bruge føelse sansen en tur til stranden mærke på vandet/ sandet

den 19 juli : har vi fået billietter til badeland

vi synes faktisk det er sjov hvad der kommer i hver mdr vi glæder os helt til den 19 i hver mrd  og vi mindes vores bryllup hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.