nervøs gravid, hjælp lige piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2012

Anonym trådstarter

er det normalt at tissetrangen pludsellig er væk i starten af graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

er det normalt at tissetrangen pludsellig er væk i starten af graviditeten?

Ja... jeg mærkede først til det med tisse-tendensen da jeg var halvvejs, så det skal du ikke tænke på smerter der er værre end strenge menstruationssmerter og blødning der er mere end pletblødning er det der skal reageres på
Du skal nok nå at blive vældig træt af det der renden på toilettet

/Mette

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Ja... jeg mærkede først til det med tisse-tendensen da jeg var halvvejs, så det skal du ikke tænke på smerter der er værre end strenge menstruationssmerter og blødning der er mere end pletblødning er det der skal reageres på
Du skal nok nå at blive vældig træt af det der renden på toilettet

/Mette

tak for svaret

man er jo nervøs, når man har mistet før

Anmeld

21. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har i begge mine gravidtiter slet ik haft øget tissetrang, så tror ik der er noget at være bekymret over!! Vh stine

Anmeld

21. juli 2012

DitteFisk

Jeg er også lige i starten (5+0) og de sidste 2 uger har jeg haft meget ømme bryster, meget dårlig mave, været usansynlig træt og haft halsbrænd.. (og mange positive tests).. men fra i går stoppede det o_O så nu er jeg da også lidt bekymret..

Men godt at høre jeg ikke er den eneste der pludselig mister "symptomer"

alt er okay.

Anmeld

21. juli 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

tak for svaret

man er jo nervøs, når man har mistet før

Bette pus... Det kan jeg godt forstå! Har selv været heldig, men min søster og mand blev gravide kun 10 mdr efter de havde mødtes og de valgte at beholde, men har så siden ikke kunnet få nogle og efter alt for mange forsøg og graviditet uden for livmoderen, der næsten tog min søster i svinget, så stoppede de for et par år siden.
Det bør man bare ikke opleve!
Krydser fingre for at alt er og forbliver med at være helt perfekt og du snart både får kvalme og mega ømme bryster og bliver kæmpe tyk!

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Bette pus... Det kan jeg godt forstå! Har selv været heldig, men min søster og mand blev gravide kun 10 mdr efter de havde mødtes og de valgte at beholde, men har så siden ikke kunnet få nogle og efter alt for mange forsøg og graviditet uden for livmoderen, der næsten tog min søster i svinget, så stoppede de for et par år siden.
Det bør man bare ikke opleve!
Krydser fingre for at alt er og forbliver med at være helt perfekt og du snart både får kvalme og mega ømme bryster og bliver kæmpe tyk!

ømme bryster er flyttet ind

øv med din søster  har de overvejet fertilitetsbehandling?

Anmeld

21. juli 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

ømme bryster er flyttet ind

øv med din søster  har de overvejet fertilitetsbehandling?

Fantastisk med ømme babser, så føler man man lever

Det har de også prøvet. De har prøvet i alt i 6 år vist nok og 6 forsøg. Men ved det ene forsøg fik hun indre blødninger pga graviditet uden for livmoder og den æggeleder blev fjernet. Så skete det samme med den anden og den er nu også væk, og det var dér, at hun var ved at dø da de ikke helt kunne styre hendes blødninger. Så de stoppede.

Men nu har de Cecilie på snart 12 og min søster har taget sin drømmeuddannelse, og da vi ringede til hende som den første, for at fortælle at hun skulle være moster, så SKREG hun af lykke og glæde og er verdens mest stolte moster!
Og selvom vi bor 200+km fra hinanden så er hun her ofte

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Fantastisk med ømme babser, så føler man man lever

Det har de også prøvet. De har prøvet i alt i 6 år vist nok og 6 forsøg. Men ved det ene forsøg fik hun indre blødninger pga graviditet uden for livmoder og den æggeleder blev fjernet. Så skete det samme med den anden og den er nu også væk, og det var dér, at hun var ved at dø da de ikke helt kunne styre hendes blødninger. Så de stoppede.

Men nu har de Cecilie på snart 12 og min søster har taget sin drømmeuddannelse, og da vi ringede til hende som den første, for at fortælle at hun skulle være moster, så SKREG hun af lykke og glæde og er verdens mest stolte moster!
Og selvom vi bor 200+km fra hinanden så er hun her ofte

hvor er hun bare stærk!!!

og synd de stoppede.. for efter de fjernede den sidste.. kan det jo ikke ske igen...

Anmeld

21. juli 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

J

hvor er hun bare stærk!!!

og synd de stoppede.. for efter de fjernede den sidste.. kan det jo ikke ske igen...

Ja men som hun selv sagde: en baby er ikke hendes eget liv værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.