Forhold til forældre/bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvordan er jeres forhold til jeres forældre? Hvor tit ser i dem? Og hvor meget ved de om jeres liv? Fortæl fortæl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Lunae

Anonym skriver:

Hvordan er jeres forhold til jeres forældre? Hvor tit ser i dem? Og hvor meget ved de om jeres liv? Fortæl fortæl 

Vi har et godt forhold til både mine og min kærestes forældre. Mine forældre ser vi nærmest dagligt, men i hvert fald en 3-4 gange om ugen.

Kærestens forældre ser vi ca én gang om ugen, men der kan godt gå lidt længere tid!

Det at være så tæt med sine forældre har sine tydelige fordele, men også ulemper, fordi de føler at de har ret til at blande sig i alt, så sommetider går vi hinanden på nerverne

Anmeld

21. juli 2012

Dinna88

Jeg er mors pige. Jeg ser hende ikke så tit igen fordi vi begge er travle, men vi snakker sammen stort set hver dag - og hun kender til næsten alt i mit/vores liv  Min kæreste kan utroligt godt med hende.

Min far er jeg ikke så tæt med, dog mere end min søskende - måske fordi jeg er yngst og mest forkælet  han kender godt til mit/vores liv, men kun på visse punkter. Ham kan min kæreste også meget godt med.

Min kærestes far ser vi ikke.

Min kærestes mor har han et MEGET tæt forhold med, det er helt utroligt. Hun er rigtig sød, og kender til stort set alt også 

Anmeld

21. juli 2012

tarkoflen

Vi har et rigtig godt forhold til min familie, både forældre og bror+kæreste jeg skriver/snakker med min mor nogle gange om ugen. Og vi ses vel sådan ca en gang om ugen til en gang hver 14. dag

Mine svigerforældre er super søde og vi har et rigtig fint forhold til dem! Jeg skriver vel med min svigermor 2-3 gange om måneden og vi ses ikke så tit. Min kæreste er ikke vant til at ses særlig meget, og det er jo ligesom op til ham

Jeg er spændt på, hvordan det bliver, når vi får børn

Anmeld

21. juli 2012

CaWi

Mine forældre ser jeg cirka en gang om måneden. Nogle gange to, nu hvor jeg er blevet mor. Det er ikke altid min kæreste er med, da det nogle gange er i hverdagen jeg tager derned, og han også kan have weekend arbejde. De bor halvanden time væk.
Mine svigerforældre ser jeg og min søn cirka en gang om ugen. Kæresten ser dem cirka to gange.
Inden jeg gik på barsel, så jeg svigerfar hver dag, da jeg arbejdede sammen med ham
Både kæresten og jeg har et rigtig godt forhold til vores svigerforældre. Og jeg tror de ved cirka lige meget om vores liv. Men ved selvfølgelig ikke hvor meget kæresten fortæller dem, i forhold til hvor meget jeg fortæller mine forældre

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Jeg har et godt forhold til mine forældre. Ser dem nogle gange om måneden. Ringer sammen med min mor et par gange om ugen. Min far ser jeg ikke sååå meget igen (lidt ærgeligt) Men begge mine forældre er involveret i mit liv og min søns liv ♥

Anmeld

21. juli 2012

Troldemommi

efter vi er flyttet tilbage til midtjylland ser vi vores forældre meget mere, det er nok ca en gang om ugen ved både min mands forældre og mine, og så snakker vi nok også i telefon ca en gang om ugen, vi har et godt forhold men det er ikke alt jeg involverer dem i .-)

Monica

Anmeld

21. juli 2012

Schonert

ser tit min mor, især fordi hun laver mad og hjælper med at passe min søn da min ryg er dårlig, sviger mor ser vi en gang om ugen eller anden uge. 

min far bor i sydafrika så ham ser jeg over skype 2 gange om måndee og svigerfar er ikke en del a vores liv. 

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

Hm.. normalt går der mellem 2-3 måneder før vi ser mine forældre, det er oftest os der besøger dem. Dog gik vi lidt væk fra reglen, da vi i denne måned har set dem to gange allerede, hvilket har været dejligt! Mine dejlige svigerforældre ser vi meget oftere og det er både besøg af dem og besøg af os - selvom alle fire bor i det Sønderjyske. Jeg har et nogenlunde forhold til alle fire, detsammen gælder for manden. Tror mine forældre er begyndt at gro på for han er altid så glad efter vi har set dem  Jeg ved ikke hvor meget mine forældre ved, men er flittig bruger af fb og billeder, så der kan de følge med. Min mand ringer stort set dagligt til sin mor og snakker 

Anmeld

21. juli 2012

Kofoed.

Jeg/vi har er super tæt forhold til mine forældre, bor også kun en lille kilometer væk fra dem og ses tit, i perioder dagligt, anastasia elsker at besøge dem og nyder at blive passet deroppe. Mine svigerforældre går det ikke skide godt med, det er der flere grunde til, men det er bl.a. afstanden, med 300 km hjem til dem og vi ikke har bil, så ser vi dem ikke så tit og når de endelig kommer, så er det kun på korte visit, de har jo så mange andre de skal besøge ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.