fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej...

Har her på det sidste snakket meget med en fyr... som jeg nu har hygget mig lidt med... har virkelig følt mig bekræftet som kvinde...
han er ikk interesseret i et forhold.. men tænker lidt at det ku der ændres på..:-)
han blir helt ude af den når vi har været sammen... kan ikk overskue at vi gået så langt..

er det fordi han ikk har lyst til mig eller er det fordi han er hel vild.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Skal nok også lige fortælle at det stort set er ham som ligger op til "hygge" :-)

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Hmm... det er svært at svarer på, men kan det tænkes at han selv bliver i tvivl om sine følelser for dig siden han reagerer sådan? Tænker... det er jo HAM der har lagt op til dig (sådan som jeg forstår det) Mænd kan nogle gange være sværer at blive kloge på hihi....

Håber du/I finder ud af det *S*

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

MorDk skriver:

Hmm... det er svært at svarer på, men kan det tænkes at han selv bliver i tvivl om sine følelser for dig siden han reagerer sådan? Tænker... det er jo HAM der har lagt op til dig (sådan som jeg forstår det) Mænd kan nogle gange være sværer at blive kloge på hihi....

Tænker.... jeg lidt havde det som ham (da jeg mødte min kæreste) Jeg skulle ihvertfald ikke have en kæreste og jeg skulle ikke være i et forhold. MEN alligevel mødtes vi igen og igen og hyggede mm. Min følelser for ham voksede for hver gang og det skræmte mig lidt! Jeg gik lidt i baglås. MEN det endte lykkeligt altsammen ♥

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja det er sku ikk nemt... ved at han lige er blevet skilt og havde i tankerne at sku være sig selv ... men så kom jeg lige ind i billedet..
Håber at det kan fører til mere... :-)

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Ja det er sku ikk nemt... ved at han lige er blevet skilt og havde i tankerne at sku være sig selv ... men så kom jeg lige ind i billedet..
Håber at det kan fører til mere... :-)

Ja altså jeg var også liiiige blevet skilt... såååå måske det bare er fodi han bliver i tvivl grundet hans egne planer bliver "ødelagt" kan du følge mig. Bare giv ham plads... hvis han vil dig så skal det hele nok flaske sig *S* Taler af erfaring ♥

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Ok...det vil jeg gøre... tak for svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.