Anonym skriver:
Ja det er lige hvad jeg er.
Jeg vil helt vildt gerne have børn men tanken er begyndt at skræmme mig.jeg har vaganisme hvilket gør samleje ret ubehageligt (og sindsyg ondt så vi har ikke særlig tit sex
jeg er ked af det hvergang jeg afviser min søde kæreste. men det gør så ondt. jeg har forskelige øvelser,men intet hjælper vi har prøved mange forskelige ting.
men tanken om at skulle føde et barn slår mig helt ud
jeg skal ikke have noget ud dernede. og jeg er så bange for at amme har læst mange debatter de sidste par dage hvor folk skriver det gør mega nas. jeg har nok ikke en særlig høj smerteterskel. og er bange for det kommer til at ødlægge min drøm om børn 
undskyld men skulle ud med det
Du må bestemt ikke opgive din drøm om at få børn af de årsager du nævner!
Jeg er bestemt ikke meget til at man får kejsersnit, fordi man er bange for at føde, men i nogle tilfælde synes jeg det er ok! Det er muligvis forbundet med ekstra smerte for dig at føde og bare det, at du overvejer at vælge børn fra af den grund, gør at jeg ikke er helt så firkantet som jeg kan være

Jeg kender alt til smerter under sex, har endometriose og havde et stort område med endovæv i skeden! Så jeg kunne i rigtig mange år slet ikke have sex! Jeg blev opereret og nu går det bedre, men det er ikke som det er for andre! Jeg har en lille drøm om, at jeg efter at have født vil have færre smerter ved sex, fordi der ligesom er blevet udvidet lidt væv dernede! Ved ikke om det kan ændre på din situation, for jeg kender ikke til din lidelse. Men det er i hvert fald mine tanker i forhold til min situation

Med hensyn til at amme, ja så er det da det bedste og billigste, men altså det er jo ikke verden om igen, hvis man ikke kan få det til at fungere! Så er der heldigvis et ganske godt alternativ!
Jeg håber du kommer frem til en løsning der er god for jer! Og der er jo også et alternativ at adoptere, hvis du slet ikke kan overskue det hele

Stort
Anmeld