Jeg er en piveskid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja det er lige hvad jeg er.

Jeg vil helt vildt gerne have børn men tanken er begyndt at skræmme mig.jeg har vaganisme hvilket gør samleje ret ubehageligt (og sindsyg ondt  så vi har ikke særlig tit sex jeg er ked af det hvergang jeg afviser min søde kæreste. men det gør så ondt. jeg har forskelige øvelser,men intet hjælper vi har prøved mange forskelige ting.

men tanken om at skulle føde et barn slår mig helt ud  jeg skal ikke have noget ud dernede. og jeg er så bange for at amme har læst mange debatter de sidste par dage hvor folk skriver det gør mega nas. jeg har nok ikke en særlig høj smerteterskel. og er bange for det kommer til at ødlægge min drøm om børn  undskyld men skulle ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg vil helt vildt gerne have børn men tanken er begyndt at skræmme mig.jeg har vaganisme hvilket gør samleje ret ubehageligt (og sindsyg ondt  så vi har ikke særlig tit sex jeg er ked af det hvergang jeg afviser min søde kæreste. men det gør så ondt. jeg har forskelige øvelser,men intet hjælper vi har prøved mange forskelige ting.

men tanken om at skulle føde et barn slår mig helt ud  jeg skal ikke have noget ud dernede. og jeg er så bange for at amme har læst mange debatter de sidste par dage hvor folk skriver det gør mega nas. jeg har nok ikke en særlig høj smerteterskel. og er bange for det kommer til at ødlægge min drøm om børn  undskyld men skulle ud med det 

Puha... kan godt se dit dilemma. Det må ikke være sjovt

Jeg tænker at der er mange muligheder for dig evt.

Det er synd at I ikke kan dyrke alm. sex uden du skal have ondt. Er der slet ikke noget du/I kan gøre?

Tænker at hvis du blev gravid kunne du jo grundet dit Problem evt. får et planlagt Kejsersnit? Og sys selvfølgelig, hvis du kan prøve at få amning op at køre... men hvis du er skræmt over det og bange så meld ud fra start at du ikke vil amme. Det er DIT valg. Husk det!

Håber ikke din drøm om at blive mor ødelægges pga. dit/jeres problem.

Tanker herfra!

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Puha... kan godt se dit dilemma. Det må ikke være sjovt

Jeg tænker at der er mange muligheder for dig evt.

Det er synd at I ikke kan dyrke alm. sex uden du skal have ondt. Er der slet ikke noget du/I kan gøre?

Tænker at hvis du blev gravid kunne du jo grundet dit Problem evt. får et planlagt Kejsersnit? Og sys selvfølgelig, hvis du kan prøve at få amning op at køre... men hvis du er skræmt over det og bange så meld ud fra start at du ikke vil amme. Det er DIT valg. Husk det!

Håber ikke din drøm om at blive mor ødelægges pga. dit/jeres problem.

Tanker herfra!

nej vi har desværre prøved en del. gået til sexolog og prøved diverse creme. bedøvelses creme osv problemet ved det er jo at kæresten også mister følesen og så er det jo ligesom ikke meget ved. ja jeg har også tænkt kejsersnit men kan bare ikke li tanken om den nål man skal have i ryggen ville meget heller ligges i narkose med et drop som jeg har prøved så mange gange før.men det er jo farligt for babyen så det er jo nok fuldstændig udelukked. må vente og se hvad tiden bringer. men  at vi engang bliver forældre 

Anmeld

21. juli 2012

Malene76

Anonym skriver:

Med risiko for at mange er uenige med mig... Så skal du da ikke opgive din drøm om børn fordi du er bange for at føde og for at amme. Der er jo andre muligheder. Du kan få kejsersnit og dit barn kan få modermælkserstatning. Ja det er sundere, hvis du spørger nogen, at amme, men kan du ikke det, så er MME en ganske god løsning. MHT. fødsel, ja det gør hamrende ondt, men det er glemt i det sekundt at babyen er lagt på brystet af dig. Jeg synes ikke det er fedt at føde, men jeg gør det gerne igen, når resultatet er den mest fantastiske baby.  Hvis der er en fysisk grundt til at en fødsel for dig bliver ekstra slem, så kan du sagtens henvises til et kejsersnit. Du skal bestemt ikke opgive dit største ønske for noget som nemt kan løses.

KH Malene

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Mit største ønske er virkelig at blive mor.

Jeg har aldrig haft en særlig rar mor (alkoholiker) og fik tæsk.

har altid sagt jeg ville have min egen famiilie hvor børne skulle have lov at være bøn. jeg drikker aldrig selv. og tæsk høre bare ingen steder hjemme. jeg vil give mit barn en masse kærlighed som jeg aldrig selv fik. har fået afvide mange gange af de forskelige kommuner at det meget sjælendt oplever sådan en opvækst kan gøre en person så kærlig som jeg er (de ser normalt at børne ryger i noget skidt også)jeg har tit fået meget ros fordi jeg altid har været den der passed på min mor og sørget for hende. jeg kan gi mit barn en uendelig meget kærlighed og håber virkelig det vil lykkes for mig det vil gøre mit liv lykkeligt 

Anmeld

21. juli 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Du må bestemt ikke opgive din drøm om at få børn af de årsager du nævner!

Jeg er bestemt ikke meget til at man får kejsersnit, fordi man er bange for at føde, men i nogle tilfælde synes jeg det er ok! Det er muligvis forbundet med ekstra smerte for dig at føde og bare det, at du overvejer at vælge børn fra af den grund, gør at jeg ikke er helt så firkantet som jeg kan være

Jeg kender alt til smerter under sex, har endometriose og havde et stort område med endovæv i skeden! Så jeg kunne i rigtig mange år slet ikke have sex! Jeg blev opereret og nu går det bedre, men det er ikke som det er for andre! Jeg har en lille drøm om, at jeg efter at have født vil have færre smerter ved sex, fordi der ligesom er blevet udvidet lidt væv dernede! Ved ikke om det kan ændre på din situation, for jeg kender ikke til din lidelse. Men det er i hvert fald mine tanker i forhold til min situation

Med hensyn til at amme, ja så er det da det bedste og billigste, men altså det er jo ikke verden om igen, hvis man ikke kan få det til at fungere! Så er der heldigvis et ganske godt alternativ!

Jeg håber du kommer frem til en løsning der er god for jer! Og der er jo også et alternativ at adoptere, hvis du slet ikke kan overskue det hele

Stort

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Du må bestemt ikke opgive din drøm om at få børn af de årsager du nævner!

Jeg er bestemt ikke meget til at man får kejsersnit, fordi man er bange for at føde, men i nogle tilfælde synes jeg det er ok! Det er muligvis forbundet med ekstra smerte for dig at føde og bare det, at du overvejer at vælge børn fra af den grund, gør at jeg ikke er helt så firkantet som jeg kan være

Jeg kender alt til smerter under sex, har endometriose og havde et stort område med endovæv i skeden! Så jeg kunne i rigtig mange år slet ikke have sex! Jeg blev opereret og nu går det bedre, men det er ikke som det er for andre! Jeg har en lille drøm om, at jeg efter at have født vil have færre smerter ved sex, fordi der ligesom er blevet udvidet lidt væv dernede! Ved ikke om det kan ændre på din situation, for jeg kender ikke til din lidelse. Men det er i hvert fald mine tanker i forhold til min situation

Med hensyn til at amme, ja så er det da det bedste og billigste, men altså det er jo ikke verden om igen, hvis man ikke kan få det til at fungere! Så er der heldigvis et ganske godt alternativ!

Jeg håber du kommer frem til en løsning der er god for jer! Og der er jo også et alternativ at adoptere, hvis du slet ikke kan overskue det hele

Stort

tak for svar. med hensyn til ammningen så synes jeg kun man læser om smerter igen og igen. og da jeg går med mange smerter til daglig pga andre ting vil jeg ikke kunne overskue flere smerter hvergang baby skulle have mad. vil ønske det ikke gør ondt på mig da jeg har læst man også bedst taber sig af at amme.og selvfølig at det er bedst for baby.vil kun adopterer vis det viser sig vi ikke selv kan få børn 

Anmeld

21. juli 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

tak for svar. med hensyn til ammningen så synes jeg kun man læser om smerter igen og igen. og da jeg går med mange smerter til daglig pga andre ting vil jeg ikke kunne overskue flere smerter hvergang baby skulle have mad. vil ønske det ikke gør ondt på mig da jeg har læst man også bedst taber sig af at amme.og selvfølig at det er bedst for baby.vil kun adopterer vis det viser sig vi ikke selv kan få børn 

Jeg kender alt til at have smerter dagligt, så du behøver ikke overbevise mig

Med hensyn til at det gør ondt at amme, så har jeg flere veninder, det ikke har gjort ondt på! De har brugt ammebrikker og det har været godt for dem! Men man skal jo gøre hvad der er bedst for en selv og ens barn, og dit barn får det ikke godt, hvis du ikke har det godt! Længere er den bare ikke

Anmeld

21. juli 2012

2721

Hej
Hvis det kan trøste på nogen måde har jeg hverken grædt eller skreget grundet amning og jeg ammede til min søn var 1 år.
Jeg fik en enkel lille flænge i mit ene bryst, en masse kogt vandsklude og det var væk. Jeg elskede at amme og synes det var nemt.
Smerter havde jeg aldrig, andet end nedløbsrefleks

Anmeld

21. juli 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Hej
Hvis det kan trøste på nogen måde har jeg hverken grædt eller skreget grundet amning og jeg ammede til min søn var 1 år.
Jeg fik en enkel lille flænge i mit ene bryst, en masse kogt vandsklude og det var væk. Jeg elskede at amme og synes det var nemt.
Smerter havde jeg aldrig, andet end nedløbsrefleks

okay det var da dejligt.hvad er nedløbsrefleks? er det når mælken løber til første gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.