Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Far & Søn tager på fisketur, mor kan sove længe. Mor sms'er et godmorgen, da hun lige kortvarigt har øjnene åbne og far ringer og fortæller de hygger sig og har taget en af fars venner med. Mor sover trygt videre og putter enormt godt. Far ringer igen efter en lille halv time og siger at mor skal lave et varmt bad, for sønnike er faldet i fiskesøen og blev hentet op af fars ven Jeg blev ikke engang forskrækket, for vidste jo han var i gode hænder og kunne ikke lade være at grine. Sikke et syn det må have været Der var desværre ingen fisk i hverken hans regntøj eller gummistøvler, kunne ellers have været prikken over i'et
Når sønnike vågner, tager vi derned igen - uden at forcere noget, men så Elias kan relatere det til en god oplevelse også selvom han måske ikke vil helt ned til vandet igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åbenbart ikke
MortilElias2010 skriver: Far & Søn tager på fisketur, mor kan sove længe. Mor sms'er et godmorgen, da hun lige kortvarigt har øjnene åbne og far ringer og fortæller de hygger sig og har taget en af fars venner med. Mor sover trygt videre og putter enormt godt. Far ringer igen efter en lille halv time og siger at mor skal lave et varmt bad, for sønnike er faldet i fiskesøen og blev hentet op af fars ven Jeg blev ikke engang forskrækket, for vidste jo han var i gode hænder og kunne ikke lade være at grine. Sikke et syn det må have været Der var desværre ingen fisk i hverken hans regntøj eller gummistøvler, kunne ellers have været prikken over i'et Når sønnike vågner, tager vi derned igen - uden at forcere noget, men så Elias kan relatere det til en god oplevelse også selvom han måske ikke vil helt ned til vandet igen
Tauf skriver: Kender det ikke.. Men syntes det lyder meget sjovt:-) Håber han ville ud og fiske igen:-):-)
Kender det ikke.. Men syntes det lyder meget sjovt:-) Håber han ville ud og fiske igen:-):-)
Ja, han berettede om sit lille indvielsesritual da han kom hjem så sov han til middag og da han vågnede og vi fortalte ham at vi skulle ned at fiske igen, så var han lidt "Nej ik fisk idag, fisk imorn" men da jeg snakkede med ham under bleskift og snakkede positivt om det, så ændrede han det til at "vil gerne ned at svømme med fiskene" så vi tog afsted med smil på - da vi kom ud af bilen ville han på legepladsen dernede og han rendte så bare afsted mens vi tog tingene.. så havde vi hans fiskenet med og en balje og da han havde leget lidt kom han ned og ville gerne låne fiskenettet som mor her var gået igang med og så fangede han sørme en lillebitte fiskefis vi kunne kigge på. Far havde sat fiskestangen til på den anden side af bænken og det varede ikke længe inden der var bid og Elias gik over til ham og styrede snøren og trak den lige så stille ind (fik det på film, lægger den ud senere på min profil) hans allerførste store fiskefangst og det var i det hele taget en fantastisk hyggelig eftermiddag ved søen
Billedstorm af kvalitetstid!
ano14316 skriver: HAHA Jeg tænker bare at havde min kæreste ringet og sagt sådan, tror jeg jeg var blevet en kende indebrændt og tænkt "ja, det er krftedme typisk, at han ikke kan passe ordentlig på ham".. Håber jeg kan bliver lige så god som dig!
HAHA Jeg tænker bare at havde min kæreste ringet og sagt sådan, tror jeg jeg var blevet en kende indebrændt og tænkt "ja, det er krftedme typisk, at han ikke kan passe ordentlig på ham".. Håber jeg kan bliver lige så god som dig!
Det var sådan min mand ville reagerer Han er SÅ beskyttende overfor hans søn Jeg er det i almindelig grad
MortilElias2010 skriver: Ja, han berettede om sit lille indvielsesritual da han kom hjem så sov han til middag og da han vågnede og vi fortalte ham at vi skulle ned at fiske igen, så var han lidt "Nej ik fisk idag, fisk imorn" men da jeg snakkede med ham under bleskift og snakkede positivt om det, så ændrede han det til at "vil gerne ned at svømme med fiskene" så vi tog afsted med smil på - da vi kom ud af bilen ville han på legepladsen dernede og han rendte så bare afsted mens vi tog tingene.. så havde vi hans fiskenet med og en balje og da han havde leget lidt kom han ned og ville gerne låne fiskenettet som mor her var gået igang med og så fangede han sørme en lillebitte fiskefis vi kunne kigge på. Far havde sat fiskestangen til på den anden side af bænken og det varede ikke længe inden der var bid og Elias gik over til ham og styrede snøren og trak den lige så stille ind (fik det på film, lægger den ud senere på min profil) hans allerførste store fiskefangst og det var i det hele taget en fantastisk hyggelig eftermiddag ved søen Billedstorm af kvalitetstid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128