Jeg har tabt mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

christina92

Åhhh, hvor er det træls!!!!

Som overskriften indikere har jeg tabt mig!

Jeg er 29+0 i dag og vejer i dag 55,9 kg.

Jeg havde en startvægt på 57 kg.

Jeg startede graviditeten med at tabe imellem 8-10kg, og har jo så kæmpet mig lige så stille op af. Jeg var så lige oppe og vende på de 56,5Kg og tænkte YES, Nu er jeg snart hvor jeg startede, men har nu tabt mig pga. forkølelse.

Jeg har en aktiv pige i maven men jeg er altså nervøs for hendes størrelse! Alle siger ja ja hver glad for du ikke har så meget at skulle af med bagefter, men er altså nervøs for om hun vokser som hun skal.

Skal til JM d. 1-8, kan jeg bede hende om at sende mig videre til en scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

christina92

Så mange visninger men ingen der kan sige mig noget?

Anmeld

21. juli 2012

Sofia24

christina92 skriver:

Åhhh, hvor er det træls!!!!

Som overskriften indikere har jeg tabt mig!

Jeg er 29+0 i dag og vejer i dag 55,9 kg.

Jeg havde en startvægt på 57 kg.

Jeg startede graviditeten med at tabe imellem 8-10kg, og har jo så kæmpet mig lige så stille op af. Jeg var så lige oppe og vende på de 56,5Kg og tænkte YES, Nu er jeg snart hvor jeg startede, men har nu tabt mig pga. forkølelse.

Jeg har en aktiv pige i maven men jeg er altså nervøs for hendes størrelse! Alle siger ja ja hver glad for du ikke har så meget at skulle af med bagefter, men er altså nervøs for om hun vokser som hun skal.

Skal til JM d. 1-8, kan jeg bede hende om at sende mig videre til en scanning?

Hej

Hvis du nu ser bort fra vægten (ved det er svært) - men har du så indtryk af om din mave er vokset?

Og til dit jordemoderbesøg vil hun jo helt sikkert vurderer babys størrelse + måle dit symfyse-fundus-mål som vurdering for om baby har den størrelse den burde... Og er hun det mindste usikker er jeg sikker på hun reagerer på det

Og som du selv siger, så har du jo været syg (forkølet)...
Hvad med i starten af graviditeten, tabte du dig pga grav-kvalme?

Anmeld

21. juli 2012

christina92

Sofia24 skriver:

Hej

Hvis du nu ser bort fra vægten (ved det er svært) - men har du så indtryk af om din mave er vokset?

Og til dit jordemoderbesøg vil hun jo helt sikkert vurderer babys størrelse + måle dit symfyse-fundus-mål som vurdering for om baby har den størrelse den burde... Og er hun det mindste usikker er jeg sikker på hun reagerer på det

Og som du selv siger, så har du jo været syg (forkølet)...
Hvad med i starten af graviditeten, tabte du dig pga grav-kvalme?

Det har jeg helt sikkert, maven er vokset og kan også mærke at hun fylder mere og derfor er der sikkert heller ingen grund til bekymring

Ja tabte mig voldsom pga. grav-kvalme på utrolig kort tid.

Jeg tror det sidder mere psykisk, for fysisk kan jeg jo godt både se og mærke at der sker noget, men det går mig bare på.

Anmeld

21. juli 2012

Sofia24

christina92 skriver:

Det har jeg helt sikkert, maven er vokset og kan også mærke at hun fylder mere og derfor er der sikkert heller ingen grund til bekymring

Ja tabte mig voldsom pga. grav-kvalme på utrolig kort tid.

Jeg tror det sidder mere psykisk, for fysisk kan jeg jo godt både se og mærke at der sker noget, men det går mig bare på.

Ja så lyder det jo (heldigvis) til at der ikke er grund til nogen bekymring

Kan godt forstå at det går dig på, men sådan er det bare for nogle Og er sikker på at du nok skal tage et par kg på de sidste 10 uger

Som du selv siger så har der været sygdom som har gjort du har tabt dig, hvilket også er helt naturligt!

Så prøv at holde modet og humøret oppe - og vær glad for at du ikke (som jeg) skal kæmpe med graviditets-kiloene efter fødslen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.