Mærke liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

simone_jacobsen

Hej alle baby-brugere

Hvornår mærkede i liv indvendigt og udvendigt i jeres første graviditet?
Er liidt nysgerrig da jeg næsten ikke kan vente mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Merii

Jeg har en foranliggenmoderkage og har mærket første gang 20+1 og udenpå i uge 23

Glæder mig til lille Noah kommer til verden

termin 30.oktober

Anmeld

21. juli 2012

JS<3

Jeg tror at jeg mærkede små bobler i uge 16, men i uge 20 var jeg slet ikke i tvivl om spark.

nu er det efterhånden blevet en dejlig vane at hun sparker.

Jeg er i uge 26+ og hun sparker nogen gange så kraftigt at han kan se små buler udefra (:

Anmeld

21. juli 2012

DreamChild

Jeg er 18+4 i dag og har mærket ham i en lille uge nu.  Det er gået utroligt stærk og føles som om det var fra den ene dag til den anden det startede.

Han er meget aktiv, og mærker ham når jeg ligger på ryggen og slapper af. jeg har prøvet 2 gange at jeg holdt min hånd på maven mens jeg slappede af, hvor jeg blev helt forskrækket fordi han sparkede og jeg kunne mærke det på min hånd også.

Syntes godt nok det er tidligt da det er min første, for troede egentlig ikke man kunne mærke det så tidligt.

Anmeld

21. juli 2012

simone_jacobsen

Merii skriver:

Jeg har en foranliggenmoderkage og har mærket første gang 20+1 og udenpå i uge 23

Glæder mig til lille Noah kommer til verden

termin 30.oktober

30. oktober det kan det jo hurtigt blive. Jeg er 15+0 i dag så jeg har først termin den 12. januar

Anmeld

21. juli 2012

simone_jacobsen

JS<3 skriver:

Jeg tror at jeg mærkede små bobler i uge 16, men i uge 20 var jeg slet ikke i tvivl om spark.

nu er det efterhånden blevet en dejlig vane at hun sparker.

Jeg er i uge 26+ og hun sparker nogen gange så kraftigt at han kan se små buler udefra (:

Er 15+0 i dag så vil glæde mig til, at ramme uge 16 og håbe at jeg kan mærke noget allerede der

De der bobler... Er det tydeligt at mærke??

Anmeld

21. juli 2012

simone_jacobsen

DreamChild skriver:

Jeg er 18+4 i dag og har mærket ham i en lille uge nu.  Det er gået utroligt stærk og føles som om det var fra den ene dag til den anden det startede.

Han er meget aktiv, og mærker ham når jeg ligger på ryggen og slapper af. jeg har prøvet 2 gange at jeg holdt min hånd på maven mens jeg slappede af, hvor jeg blev helt forskrækket fordi han sparkede og jeg kunne mærke det på min hånd også.

Syntes godt nok det er tidligt da det er min første, for troede egentlig ikke man kunne mærke det så tidligt.

Jeg venter også den første og håber jeg kan komme til, at mærke trolden snart

Så er du lige 3+4 foran mig - så kan du jo give mig nogle opdates på hvad jeg skal forvente

Anmeld

21. juli 2012

Clisolka

simone_jacobsen skriver:

Hej alle baby-brugere

Jeg var 17+4 da Isabella ville sparke mig indenbords Et par uger efter kunne hendes far mærke med 

Anmeld

21. juli 2012

JS<3

Første gang var jeg liiidt i tvivl, men efter som de kom igen og igen så var jeg ikke spor i tvivl (: men husk at det ikke er sikkert at de kommer hverdag.

Uh, du har en masse at glæde dig til så.

Anmeld

21. juli 2012

-Sigrid-

simone_jacobsen skriver:

Hej alle baby-brugere

Invendig lige efter nf, udevendigt en aften i uge 18 hvor min mand lå og nussede maven, og så sparkede hun til hans hånd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.