Dryp Dryp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

MorDk

Mit ene bryst lækker HELT vildt for tiden. Det ER så belastende.... Hvordan kan det være det kun er det ene? Det er bare så ulækkert for det er skide klistret.

Andre som også døjer med "utætte" bryster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

JS<3

Mit højre brudt drypper også, hvor det venstre ikke gør :/ men tror det er fordi det er det brudt der bliver "mast" når jeg sover da jeg ligger på den side.

Anmeld

21. juli 2012

christina92

Oh year!! Det er en klub jeg godt kn melde mig i!

Her er der meget forskel på hvilket bryst der er værst, og nogle tidspunkter er de lige slemme.

Men HOLD op hvor er det træls generelt!

Anmeld

21. juli 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Mit ene bryst lækker HELT vildt for tiden. Det ER så belastende.... Hvordan kan det være det kun er det ene? Det er bare så ulækkert for det er skide klistret.

Kun det ene bryst... Du er heldig! ;-) 

Begge mine drypper, sprøjter osv.. jeg skifter lagen ca hver 4 dag da det er helt ulækkert og tørt.. Jeg har prøvet at sove med tøj, håndklæde og indlæg men nej det vil bare ud... Jeg spurgte min JM om ikke hun havde en pille der kunne stoppe det.. Men nej, desværre må man leve med det såkaldte råmælk... 

Anmeld

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MorDk skriver:

Mine drypper overhovedet ikke... omkring uge 30 havde jeg en lille plamage på størrelse med en fingernegl på min nat-tshirt, men eller drypper de overhovedet ikke Skønt!

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Frk P. skriver:

Mine drypper overhovedet ikke... omkring uge 30 havde jeg en lille plamage på størrelse med en fingernegl på min nat-tshirt, men eller drypper de overhovedet ikke Skønt!

Hvor er du bare heldig! Det er virkelig ikke særlig fedt at være smurt ind i det stads. Må ha købt mig nogle ammeindlæg altså! SUK!

Anmeld

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MorDk skriver:

Hvor er du bare heldig! Det er virkelig ikke særlig fedt at være smurt ind i det stads. Må ha købt mig nogle ammeindlæg altså! SUK!

Men hvis man vil amme, er det måske godt nok det løber allerede?

Ja, måske ammeindlæg kunne være en go ting

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Frk P. skriver:

Men hvis man vil amme, er det måske godt nok det løber allerede?

Ja, måske ammeindlæg kunne være en go ting

Husker bare ikke det løb så meget sidst jeg var gravid. (Men det gjorde det måske)? Men ja ammeindlæg må være løsningen *S*

Anmeld

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MorDk skriver:

Husker bare ikke det løb så meget sidst jeg var gravid. (Men det gjorde det måske)? Men ja ammeindlæg må være løsningen *S*

Måske vil det løbe mere 2. gang? det lyder ikke urealistisk at kroppen ved hvad der skal ske 2. gang

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Frk P. skriver:

Måske vil det løbe mere 2. gang? det lyder ikke urealistisk at kroppen ved hvad der skal ske 2. gang

Nej det kan du have ret i... Sys ihvertfald der er stor foreskel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.