Nu vi er ved hummel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Klumpe-dumpe

Hej piger. Hvad har I af gode og dårlige oplevelser med Hummel flyverdragt? Er de store/små i str.? Min datter på 3,5 bruger 86/92 i bukser og 98/104 i bluser hvilke str. Skal jeg mon kigge efter i en Hummel dragt! Pft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Sildefisk

Hej smukke, da Mikkel var den str, altså 86-92 i buks og 98-104 i blus, brugte han str 92 i en Hummel flyverdragt, da den var fint stor til den ene sæson. Hummel flyverdragter er meget varme, det er et hit her.

Anmeld

21. juli 2012

bøgelund

myr81 skriver:

Hej smukke, da Mikkel var den str, altså 86-92 i buks og 98-104 i blus, brugte han str 92 i en Hummel flyverdragt, da den var fint stor til den ene sæson. Hummel flyverdragter er meget varme, det er et hit her.

Nu siger du hummel flyverdragter er varme. Hvordan er de så til at holde vand og vind ude? kunne vildt godt tænke mig sådan en, men alle, inkl manden herhjemme, er kun til reima.  

Anmeld

21. juli 2012

Sildefisk

bøgelund skriver:

Nu siger du hummel flyverdragter er varme. Hvordan er de så til at holde vand og vind ude? kunne vildt godt tænke mig sådan en, men alle, inkl manden herhjemme, er kun til reima.  

Mikkel har altid været tør og synes i det hele taget Hummel er bedre til kolde børn da reima er meget tynde i det og nok egner sig bedre til varme børn. Håber det er svar nok

Anmeld

21. juli 2012

Sildefisk

Ariel skriver:

Hej piger. Hvad har I af gode og dårlige oplevelser med Hummel flyverdragt? Er de store/små i str.? Min datter på 3,5 bruger 86/92 i bukser og 98/104 i bluser hvilke str. Skal jeg mon kigge efter i en Hummel dragt! Pft.

Glemte at citere dig søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.