Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Snuffler25

Iøvrigt kan jeg sige, at mine bryster og brystvorter også er MEGET ømme - kunne dårligt gå med BH igår Så ja, der er du heller ikke alene *s*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

BubbieBear

Snuffler25 skriver:

Hey - hvor er det skægt... - jeg havde også positiv ÆL test lige præcis onsdag... og jeg har forventet 1 mens dag torsdag! Det er det samme med dig ikke? Skægt vi følges sådan ad hihi

Ej hvor skægt!
Jo 1 mens dag torsdag hvis det ikke er lykkedes denne her gang

Jeg har testdag torsdag, men ved ikke om det kan ses på en Gtest på det tidspunkt?

Anmeld

10. maj 2009

BubbieBear

Snuffler25 skriver:

Iøvrigt kan jeg sige, at mine bryster og brystvorter også er MEGET ømme - kunne dårligt gå med BH igår Så ja, der er du heller ikke alene *s*

Jeg har også en mere "afslappet" BH på i de dage her, for s*tan da de er ømme

Anmeld

10. maj 2009

Snuffler25

BubbieBear skriver:

Ej hvor skægt!
Jo 1 mens dag torsdag hvis det ikke er lykkedes denne her gang

Jeg har testdag torsdag, men ved ikke om det kan ses på en Gtest på det tidspunkt?

Det ved jeg heller ikke.. der står godt nok på de fleste graviditets tests, at den kan bruges til at teste på 1. udbleven mens dag... så det er måske i virkeligheden fredag der er bedst? Eller torsdag.. ved det ikke helt hehe.

Anmeld

10. maj 2009

BubbieBear

Snuffler25 skriver:

Det ved jeg heller ikke.. der står godt nok på de fleste graviditets tests, at den kan bruges til at teste på 1. udbleven mens dag... så det er måske i virkeligheden fredag der er bedst? Eller torsdag.. ved det ikke helt hehe.

Jeg ringede til lægen sidste torsdag ihvertfald. Hun sagde at jeg kunne teste så snart mensen er udeblevet. Men tror ikke jeg kan vente til fredag så ender nok med at teste torsdag. hehe

Havde du også positiv ÆL test på 20 dagen i din cyklus?

Anmeld

10. maj 2009

Snuffler25

Ja næsten - havde ÆL på 18-19. dagen... Jeg tror min cyklus er på 27 dage - men er ikke helt sikker, for jeg smed p-pillerne i midten af marts.. - så kan stadig nå at være/blive uregelmæssig.

Spændende at du har talt med en læge om det... - det tror jeg også jeg vil gøre hvis ikke der er bid denne gang Bare for at få svar på nogle spørgsmål og måske et godt råd fx

Anmeld

10. maj 2009

BubbieBear

Snuffler25 skriver:

Ja næsten - havde ÆL på 18-19. dagen... Jeg tror min cyklus er på 27 dage - men er ikke helt sikker, for jeg smed p-pillerne i midten af marts.. - så kan stadig nå at være/blive uregelmæssig.

Spændende at du har talt med en læge om det... - det tror jeg også jeg vil gøre hvis ikke der er bid denne gang Bare for at få svar på nogle spørgsmål og måske et godt råd fx

Hellere spørge lægen en gang for meget end en gang for lidt

Vi skal til lægen sidst i denne her måned (hvis det ikke er lykkedes denne her gang) for at finde ud af hvad vi så gør, for vi har prøvet siden Juli 08

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.