bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

Kris89

DAs mor skriver:

Øv :-(

ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

tusind tak

måske jeg har svært ved både at blive gravid og holde på det... beholder min tid ved lægen på tirsdag og så SKAL hun sende henvisning til fertilitetsklinik...

kan ikk mere...

er der ikke nogle kloge hoveder der har fortalt sig det er lettere at blive gravid lige efter man har mistet??

sidst ved SA gik der 3 mdr. før jeg fik mens igen, men der var jeg jo også 9+3, mon kroppen lettere kan blive gravid denne gang når jeg nu faktisk har fået mens før end jeg plejer??

vi har aftalt SEX den næste måned...

det er sgu bare mega hårdt!!!

jeg mistede for 3 uger siden, var 7+0...

og er ikke helt ovenpå endnu mentalt...

men denne gang var der liv, så det har også givet håb...

jeg er jo snart 38år.. så vi var ved at være i tvivl om mine æg duede...

nu skal de så arbejde på at jeg holder på barnet...

vores baby var lavet i fertilitetsbehandling... det var resultatet af et fryseæg...

så nu må vi se...

jeg arbejder på at tabe mig, til vi skal igang igen...

min mand tager til Afganistan om 1½ uge, så vi kan ikke komme igang før engang i Januar..  ..

håber det snart lykkedes for jer!!! det er sgu hårdt når det ikke lykkedes...

Anmeld

21. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

det er sgu bare mega hårdt!!!

jeg mistede for 3 uger siden, var 7+0...

og er ikke helt ovenpå endnu mentalt...

men denne gang var der liv, så det har også givet håb...

jeg er jo snart 38år.. så vi var ved at være i tvivl om mine æg duede...

nu skal de så arbejde på at jeg holder på barnet...

vores baby var lavet i fertilitetsbehandling... det var resultatet af et fryseæg...

så nu må vi se...

jeg arbejder på at tabe mig, til vi skal igang igen...

min mand tager til Afganistan om 1½ uge, så vi kan ikke komme igang før engang i Januar..  ..

håber det snart lykkedes for jer!!! det er sgu hårdt når det ikke lykkedes...

jeg er stadig langt fra mentalt ovenpå efter sidste år...

men hvornår fik du mens første gang efter SA?

er simpelthen så bange for om min krop igen skal bruge et helt år ppå at finde sig selv igen så jeg kan blive gravid... det ville være uudholdeligt, hvis jeg skal gå endnu et år før jeg kan blive gravid og det så ender på samme måde...

tanken kan jeg bare ikke få væk er simpelthen så bange...

Anmeld

21. juli 2012

Missq4

krammer det skal nok komme

Anmeld

21. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

jeg er stadig langt fra mentalt ovenpå efter sidste år...

men hvornår fik du mens første gang efter SA?

er simpelthen så bange for om min krop igen skal bruge et helt år ppå at finde sig selv igen så jeg kan blive gravid... det ville være uudholdeligt, hvis jeg skal gå endnu et år før jeg kan blive gravid og det så ender på samme måde...

tanken kan jeg bare ikke få væk er simpelthen så bange...

har ikke fået mens endnu.. det er kun 3 uger siden vi mistede..

og det er ikke sikkert den kommer.. har sjællent ægløsning.. har PCOS..

Anmeld

21. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

har ikke fået mens endnu.. det er kun 3 uger siden vi mistede..

og det er ikke sikkert den kommer.. har sjællent ægløsning.. har PCOS..

åh okay... hvad med nogen af de andre gange? (undskyld hvis jeg kommer for tæt på)

nogle siger jo de er blevet gravide allerede måneden efter SA. men sidste SA har total ødelagt min cyklus, måske denne kan rette den op igen?

åh er bare sååå forvirret og spørgsmålene kører rundt... kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor det går galt... fik taget blodprøver sidste måned og lægen sagde umiddelbart at alt så normalt ud - hvad faen er så galt...

28 dages cyklus indtil jeg blev gravid første gang, herefter 33-39 dages cyklus og nu testede jeg postiv på dag 29 og fik mens på dag 31...

der er bare total ged i det, men mon det er ved at blive "normalt" (28 dage) nu...

Anmeld

21. juli 2012

ønskebørn74

Kris89 skriver:

åh okay... hvad med nogen af de andre gange? (undskyld hvis jeg kommer for tæt på)

nogle siger jo de er blevet gravide allerede måneden efter SA. men sidste SA har total ødelagt min cyklus, måske denne kan rette den op igen?

åh er bare sååå forvirret og spørgsmålene kører rundt... kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor det går galt... fik taget blodprøver sidste måned og lægen sagde umiddelbart at alt så normalt ud - hvad faen er så galt...

28 dages cyklus indtil jeg blev gravid første gang, herefter 33-39 dages cyklus og nu testede jeg postiv på dag 29 og fik mens på dag 31...

der er bare total ged i det, men mon det er ved at blive "normalt" (28 dage) nu...

du er velkommen med spørgsmål!!!

jeg har været gravid naturligt før..

har du talt med lægen om at tage p-piller i nogle måneder.. det hjælper en del efter SA med at få en naturlig cyklus når man så stopper på dem igen..??

Anmeld

21. juli 2012

Kris89

ønskebarn74 skriver:

du er velkommen med spørgsmål!!!

jeg har været gravid naturligt før..

har du talt med lægen om at tage p-piller i nogle måneder.. det hjælper en del efter SA med at få en naturlig cyklus når man så stopper på dem igen..??

nej. har kun været ved lægen sidste måned (hvor det jo så lykkedes) daa hun ikke ville se mig før et år efter sidste SA, til trods for mærkelig cyklus og mandens sæd er i orden

håber på direkte henvisning til fertilitetsklinik nu her, og så håber jeg måske cyklus bliver mere normal efter denne gang... når nu det hele tyder på at jeg faktisk har haft cyklus omkring 28 dage kunne der jo være håb

hvis jeg bliver henvist nu her kan det passe med jeg kommer til ca efter 3-4 uger (de holder ferie) men så ved jeg jo lidt om hvordan cyklus er efter denne gang...

håber bare de vil sende mig videre nu og ikke spise mig af med at skulle have mistet tre gange først...

Anmeld

21. juli 2012

Laulund87

Øv det er jeg godt nok ked af at høre

Anmeld

22. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

møg hamrende uretfærdig !!!!!!!!!!!!!!

har en tid til lægen tirsdag (bekræftigelse) den beholder jeg og så forlanger jeg at de vidersender mig tilfertilitetsklinik...

må jo være noget galt siden jeg ikk kan holde på dem...

Bare pres hende lidt ekstra!!!!!

Jeg er rigtig ked af det og ville ønske jeg kunne gøre noget for jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.