Anbefal en klapvogn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

HeidiØ

Mus84 skriver:

Okay  Den har vi også tænkt på fordi vi har en emmaljunga barnevogn, hvor jeg bare er så glad for kvaliteten

Lige spørgsmål til den: Kan den ligges helt ned, så de kan ligge og sove? og hvor meget opbevaring er der til?

Hej musse, tillader mig lige at svare Vi har faktisk kødt en emmaljunga Nitro City Den er SÅ god. Kan ligges helt ned, William sover fint i den opbevaring nedenunder er dog minimal, meget svært at komme til!

Men vognen er SÅ god. Vejer ingenting, og skide god at køre med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Mus84

maria_wlt skriver:

Tag helt klart en med store svinghul forest.. Havde en Emmaljunga Cerox og de er tunge og slet ikke gode... 

så ved jeg det

Anmeld

23. juli 2012

Mus84

HeidiØ skriver:

Hej musse, tillader mig lige at svare Vi har faktisk kødt en emmaljunga Nitro City Den er SÅ god. Kan ligges helt ned, William sover fint i den opbevaring nedenunder er dog minimal, meget svært at komme til!

Men vognen er SÅ god. Vejer ingenting, og skide god at køre med

Hej putte!!  

Nå har i det!  jeg troede jeres barnevogn også kunne laves til klapvogn?? jamen det er jo gode anbefalinger fra alle om den, det var nu også den vi regnede med og købe, synes bare farven er svær at vælge.. hvad farve har i valgt? hvor meget har i givet og købt hvor??

og den er ikke til at vælte??

Anmeld

23. juli 2012

Mus84

MorDk skriver:

Der findes mange forskellige farver.... Vi har en Brun/hvid (Pro Coffee)

det hvide der på din farve er det læder??

Anmeld

23. juli 2012

trunte24

Mus84 skriver:

Hej.

Vi er ved at tænke på at anskaffe en klapvogn.. Som godt må være en der kan bruges i flere år frem, og som ikke fylder af så meget. Let at klappesammen, men stadig nyttig til at opbevare ting når man er på tur.

Samtidig kunne jeg rigtig godt tænke mig med drejehjul, fordi jeg bare tænker det må være dejligt at køre med for håndled og for selve vognen, at den ikke belastes mere end barnet gør ;-)

Så hvad er jeres råd, hvad har i?? og hvad skal man ikke gå efter. Fortæl også gerne hvad der er godt som ekstra udstyr.. :-)

Jeg kan desværre ikke anbefale min egen vogn, da jeg er så træt af den, og har været det fra start! Men skulle jeg have en ny nu, ville jeg helt klart købe en Baby Jogger City Elite, den er så fed og så nem at køre med. Synes Der er god plads til opbevaring under den ( i forhold til den jeg har nu) Den er trehjulet og klappes sammen ved at trække i et håndtag midt på sædet og vupti så er den klappet sammen.

Den kan også ligges ned, så barnet kan sove i den.

/ Line

Anmeld

23. juli 2012

Mus84

LR85 skriver:

Vi har BRIO GO.

Er rigtig glade for den. Den er meget simpel, kan ikke alle mulige ting, men er bare god og solid.

Den er dyr, men nu har vi haft den i 2 år og har ikke fortrudt en eneste dag (og har brugt den hver eneste dag)

har den drejehjul? for det tænker jeg er et must!

Anmeld

23. juli 2012

Mus84

trunte24 skriver:

Jeg kan desværre ikke anbefale min egen vogn, da jeg er så træt af den, og har været det fra start! Men skulle jeg have en ny nu, ville jeg helt klart købe en Baby Jogger City Elite, den er så fed og så nem at køre med. Synes Der er god plads til opbevaring under den ( i forhold til den jeg har nu) Den er trehjulet og klappes sammen ved at trække i et håndtag midt på sædet og vupti så er den klappet sammen.

Den kan også ligges ned, så barnet kan sove i den.

/ Line

hvad ar du nu??

Anmeld

23. juli 2012

trunte24

Mus84 skriver:

hvad ar du nu??

Den hedder Baby Luxury og er købt i tøjbamsen. Tror ikke den føres mere. Men den er godt nok træs. Dog har den dreje hjul foran, og der er dejligt. Det ver så nemt at komme rundt i byen osv, når man kan vende vognen så nemt

Anmeld

23. juli 2012

LR85

Mus84 skriver:

har den drejehjul? for det tænker jeg er et must!

Ja det har den

Anmeld

23. juli 2012

Mus84

LR85 skriver:

Ja det har den

okay så må jeg lige kigge lidt nærmere på den, inden vi beslutter os!  er den tung? og kan den ligges ned så de kan sove??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.