Sove nede på græsplænen????????????!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Nadia&Daniel

Ville ønske det var os der havde sådan en mulighed, det er GULD værd når de er små, og man kommer hjem (f.eks. fra mødregruppe), og de er i drømmeland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

spj

Kan i ikke låse barnevognen fast til noget, så det måske kan gøre ham mere tryk?
Min datter har altid, lige indtil vi fik altan sidste efterår, stået nede i vores aflåste gård og sovet også har jeg bare låst barnevognen fast til noget og haft babyalarmen på ekstra følsom og kigget ned til hende flere gange. Vi bor på anden sal.

Anmeld

22. juli 2012

klmf

Kender I naboerne og tænker, at de er til at stole på og ikke har suspekte typer som deres gæster? Vi boede førhen ovenpå en narkobule med MASSER af suspekte typer rendende på alle tider af døgnet, så lige så snart der var 2 streger på pinden, så var vi på udkig after ny bolig for jeg ville ikke have et roligt øjeblik der.

Nu sover bassen tit i indkørslen, hvor folk i princippet kan gå op og tage vognen - men det stoler jeg på, at ingen vil gøre

Anmeld

22. juli 2012

Levi&LilysMor

r-mb-q skriver:

Hej alle baby'er ...

Min kæreste og jeg har en lidt store diskussion kørende for tiden??

det omhandler at vi bor i et store hus med 4 lejligheder st og 1. med en a og b side. vi bor i a1. 

problemet er så at min kæreste ikke vil have at den lille sover nede på græsplænen som er en fælles have for de 4 lejligheder. fordi han er bange for at der sker hende noget..?

haven er lukket fra alle kanter.. den eneste måde at kommer derind er ved at komme igennem vores fælles 30 m lange indkørelse.. vi bor forresten i odense c. Men er der mig der er dum og lade hende sove dernede..?? der er baby alarm nede i selvfølgelig og jeg kan lige gå ud på terassen og så om hun stadig er der.. altså jeg synes hun er i sikkerhed men det gør han ikke...? slet ikke faktisk, han bliver sur hverken han ser hende sove derude. ...

mvh ronja

Jeg ville heller ikke stille mit barn på græsplænen, lige meget om jeg kendte dem der boede der eller ej. Vi bor i eget hus og jeg sætter stofble for fordi svigermor altid skal gå hen og kigge ned i barnevognen når hun kommer og det synes jeg er rimelig træls for det har jeg selv styr på.

Anmeld

22. juli 2012

Wimmie

r-mb-q skriver:

Hej alle baby'er ...

Min kæreste og jeg har en lidt store diskussion kørende for tiden??

det omhandler at vi bor i et store hus med 4 lejligheder st og 1. med en a og b side. vi bor i a1. 

problemet er så at min kæreste ikke vil have at den lille sover nede på græsplænen som er en fælles have for de 4 lejligheder. fordi han er bange for at der sker hende noget..?

haven er lukket fra alle kanter.. den eneste måde at kommer derind er ved at komme igennem vores fælles 30 m lange indkørelse.. vi bor forresten i odense c. Men er der mig der er dum og lade hende sove dernede..?? der er baby alarm nede i selvfølgelig og jeg kan lige gå ud på terassen og så om hun stadig er der.. altså jeg synes hun er i sikkerhed men det gør han ikke...? slet ikke faktisk, han bliver sur hverken han ser hende sove derude. ...

mvh ronja

Jeg bor på 2. sal og har også en have som jeg deler med 2 andre lejligheder. Her sover bettemusen da nede i haven, som også er lukket af.

Jeg har jo babyalarmen dernede, så jeg kan jo høre hvis der skulle ske noget.

Jeg synes kun det er godt at de kan sove udenfor. 

Anmeld

22. juli 2012

modesty

Hvad skulle der ske? Det er sket én gang i Danmarkshistorien at en baby er blevet kidnappet, så sandsynligheden for noget i den stil er nok temmelig minimal.

Jeg ville ikke have nogle problemer med det overhovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.