Afskedsgave til soldat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

CaWi

Godaften de damer.

Min kusine står og skal til Afghanistan om lidt, og i vores familie har vi tradition for at give dem lidt gaver med, som de kan bruge, når de nu er langt væk hjemmfra. Synes det har været let at finde på noget til fyrene: slik, M blade, bil magasiner osv. Men kan simpelthen ikke finde på noget til min kusine.

Så har i nogle ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Meilby

Synes det lyder som en dejlig tradition

Men hvad med også at sende noget lækkert slik med hendes, nogle women blade (hvis hun er til sådan noget) og måske et brev hun kan tage frem og læse når hun savner jer derhjemme?

Det vidst de bedste bud jeg har, kan godt forstå du synes det er lidt svært, men er sikker på hun blir glad næsten ligemeget hvad du sender med hende

Anmeld

20. juli 2012

Mutti2B

Chokolade

Det kan godt være I griner af mig nu, men jeg ville elske at få nogle kryds og tværs blade . Det er go afstresning, hvis man altså er til det

Anmeld

20. juli 2012

ønskebørn74

CAWI skriver:

Godaften de damer.

Min kusine står og skal til Afghanistan om lidt, og i vores familie har vi tradition for at give dem lidt gaver med, som de kan bruge, når de nu er langt væk hjemmfra. Synes det har været let at finde på noget til fyrene: slik, M blade, bil magasiner osv. Men kan simpelthen ikke finde på noget til min kusine.

Så har i nogle ideer??

lækre hårshampoo bodyshampoo.. aloevera bydybutter fra bodyshop er monster god ved solskoldning.. der er jo stærk sol dernede.. en lækker læbepomade.. hudplejeting til ansigtet.. deodorant der er god til varmen..

husk solcreme får de udleveret gratis..

noget at læse i.. en mp3 afspiller hvis ikke hun har en..

slik.. breve fra jer alle.. billeder af jer..

hmmm.. så kan jeg ikke finde på mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.