Det var dældytme hurtigt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg var jo advaret om at jeg ikke skulle regne med jeg kunne få børn, men det kunne vi jo så alligevel - ham den lille skønne er jo beviset for det..  Men jeg er da åbenbart super fertil, for jeg har allerede fået min menstruation igen.. Jeg ringede til lægen for at spørge om det enten var det, eller om der mon kunne være noget galt.. Han svarede så "jaaaahhh det er der jo nok nogen der kan, og du er så bare en af dem som allerede er klar igen" og ja nok ammer jeg ikke - men jeg malker da stadig ud..

Øv jeg kunne nu godt have undværet det lidt længere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Jeg var jo advaret om at jeg ikke skulle regne med jeg kunne få børn, men det kunne vi jo så alligevel - ham den lille skønne er jo beviset for det..  Men jeg er da åbenbart super fertil, for jeg har allerede fået min menstruation igen.. Jeg ringede til lægen for at spørge om det enten var det, eller om der mon kunne være noget galt.. Han svarede så "jaaaahhh det er der jo nok nogen der kan, og du er så bare en af dem som allerede er klar igen" og ja nok ammer jeg ikke - men jeg malker da stadig ud..

Måske du er halvt kanin.. De kan jo oz konstant

Anmeld

20. juli 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Måske du er halvt kanin.. De kan jo oz konstant

Hehe ja måske..  Meeeen nu er der ikke nogen kådhed i vores soveværelse, måske det skyldes det blå lys eller at manden sover i gæsteværelset, fordi han vil være frisk til at tage på arbejde hver dag.. Så der kommer i hvert fald ikke nogen kanin unger ud af det..

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Hehe ja måske..  Meeeen nu er der ikke nogen kådhed i vores soveværelse, måske det skyldes det blå lys eller at manden sover i gæsteværelset, fordi han vil være frisk til at tage på arbejde hver dag.. Så der kommer i hvert fald ikke nogen kanin unger ud af det..

Vil du låne vores røde lys bare for en enkelt aften?

Anmeld

20. juli 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Vil du låne vores røde lys bare for en enkelt aften?

Hehe, ja for at få Junior til at sove - det andet vil jeg ikke kunne samle mig om alligevel.. Vi´kommer helt sikkert til at være et af de par der om 1år kigger på hinanden og tænker, at vi da vist glemte os selv et eller andet sted hen af vejen..  Så det er godt at ordsproget "bedre sent end aldrig" findes..

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Hehe, ja for at få Junior til at sove - det andet vil jeg ikke kunne samle mig om alligevel.. Vi´kommer helt sikkert til at være et af de par der om 1år kigger på hinanden og tænker, at vi da vist glemte os selv et eller andet sted hen af vejen..  Så det er godt at ordsproget "bedre sent end aldrig" findes..

Der er altså oz bare meget at lave hele tiden så det er jo forståeligt nok et eller andet sted

Anmeld

21. juli 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

du ved så heldigvis hvornår du har ægløsning så

mn kan nemlig også sagtens blive gravid uden mens er kommet, derfor det er "farligt" med sex efter en fødsel, fordi man ikke endnu ved hvordan ens ægløsning kører

Anmeld

22. juli 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

du ved så heldigvis hvornår du har ægløsning så

mn kan nemlig også sagtens blive gravid uden mens er kommet, derfor det er "farligt" med sex efter en fødsel, fordi man ikke endnu ved hvordan ens ægløsning kører

Hehe farligt ligefrem

Her bruger vi bare kondom, så har vi ligesom gjort hvad vi kan for at holde Ida som enebarn lidt endnu

Anmeld

22. juli 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Hehe farligt ligefrem

Her bruger vi bare kondom, så har vi ligesom gjort hvad vi kan for at holde Ida som enebarn lidt endnu

jeg farligt som i at man NEMT bliver gravid

Anmeld

25. juli 2012

MissBee

Min mens kom præcis 26 dage efter mit AKS  det er jo så vildt! og jeg malkede ud i 3 måneder inden mælken forsvandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.