HJÆLP mig af med min forkølelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.924 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

christina92

Please er der ikke nogen der kan hjælpe mig

Jeg er bare mega mega snottet og stoppet i næsen på fjerde døgn nu! Jeg kan ikke spise noget, og når jeg så lige som er nødt til at tvinge noget ned sidder jeg og smaske værre end jeg ved hvad og bliver total forpustet.

Jeg har forsøgt med dampbad og vil forsøge igen i aften. Er så hudløs omkring næsen at det ikke lige pt er en mulighed at smørre pebermynteolie under for at lave lidt gennemtræk.

Jeg skal i byen i morgen aften hos et vennepar, men får jeg det ikke bedre kan jeg ikke komme med, og så skal jeg være alene hjemme hele dagen og aftenen og det gider jeg ikke, jeg VIL med!!

Er der ikke nogen der ligger inde med en vidunderkur eller to.....???? Tager i mod alle råd med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

B&J

1. jeg er ked af at høre du er totalt stoppet
  2. smør evt med en super fed grim uden vand under næsen tit også selv om det ser grimt ud så bar smør på....
  3. drik te
  4. spis suppe
  5. dryb evt noget saltvand op i næsen så du kan få luft...

Anmeld

20. juli 2012

christina92

B&J skriver:

1. jeg er ked af at høre du er totalt stoppet
  2. smør evt med en super fed grim uden vand under næsen tit også selv om det ser grimt ud så bar smør på....
  3. drik te
  4. spis suppe
  5. dryb evt noget saltvand op i næsen så du kan få luft...

Tak

Jeg vil forsøge mig med det

Anmeld

20. juli 2012

Muhmi

Tag en citron og put halvdelen af saften fra den i en halv ltr. vand, skræl to fed hvidløg og slug dem med vandet... Skær evt. hvidløg i halve så de er nemmere at sluge...

Det skulle give dig et ordenligt skud c-vitaminer samt "brænde" sygdommen ud indefra... Og fordi de bliver slugt hele så stinker du ikke nær så meget... Dog vil dine prutter lugte voldsomt af spegepølse de næste par dage

God bedring

Ps. jeg bruger selv denne kur når jeg kan mærke at der er noget på vej og så bliver det til en MEGET mild forkølelse jeg får

Og selvfølgelig husk at drikke en masse varmt

Anmeld

20. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Tag en citron og put halvdelen af saften fra den i en halv ltr. vand, skræl to fed hvidløg og slug dem med vandet... Skær evt. hvidløg i halve så de er nemmere at sluge...

Det skulle give dig et ordenligt skud c-vitaminer samt "brænde" sygdommen ud indefra... Og fordi de bliver slugt hele så stinker du ikke nær så meget... Dog vil dine prutter lugte voldsomt af spegepølse de næste par dage

God bedring

Ps. jeg bruger selv denne kur når jeg kan mærke at der er noget på vej og så bliver det til en MEGET mild forkølelse jeg får

Og selvfølgelig husk at drikke en masse varmt

hihihihihihihi som du kan skrive det søde...

og gode råd

Anmeld

20. juli 2012

Muhmi

B&J skriver:

hihihihihihihi som du kan skrive det søde...

og gode råd

Hihi.... Kan da ligeså godt fortælle bivirkningerne, så hun ikke bliver overrasket

Og ja, der skal nogle vitmainer til når man skal have sygdommen ud af kroppen... Kan selvfølgelig godt se at citronsaft og hvidløg nok ikke er den bedste cocktail sammen med halsbrand, men hvis man vil af med det må man jo lide og det gør hun jo i forvejen, så det er vist bare at holde ud

Anmeld

20. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hihi.... Kan da ligeså godt fortælle bivirkningerne, så hun ikke bliver overrasket

Og ja, der skal nogle vitmainer til når man skal have sygdommen ud af kroppen... Kan selvfølgelig godt se at citronsaft og hvidløg nok ikke er den bedste cocktail sammen med halsbrand, men hvis man vil af med det må man jo lide og det gør hun jo i forvejen, så det er vist bare at holde ud

nemlig det er slet ikke sjovt når man har det men engang i mellem skal man jo desværre have det så man får renset kroppen ud

Anmeld

20. juli 2012

Ploffer

christina92 skriver:

Jeg er bare mega mega snottet og stoppet i næsen på fjerde døgn nu! Jeg kan ikke spise noget, og når jeg så lige som er nødt til at tvinge noget ned sidder jeg og smaske værre end jeg ved hvad og bliver total forpustet.

Jeg har forsøgt med dampbad og vil forsøge igen i aften. Er så hudløs omkring næsen at det ikke lige pt er en mulighed at smørre pebermynteolie under for at lave lidt gennemtræk.

Jeg skal i byen i morgen aften hos et vennepar, men får jeg det ikke bedre kan jeg ikke komme med, og så skal jeg være alene hjemme hele dagen og aftenen og det gider jeg ikke, jeg VIL med!!

Er der ikke nogen der ligger inde med en vidunderkur eller to.....???? Tager i mod alle råd med kyshånd

Frisk revet ingefær i blandet op i lidt honning. Spis en teske af det et par gange i døgnet.... virker på no time

Det smager ikke godt... er lidt stærkt men det virker altså

Anmeld

20. juli 2012

Sphynxlover

drik dig en ordentlig skid på i rom eller whiskey det slår alle baktusser ihjel - ulempen er bare tømmermændende imorgen

Put kogt vand og et par dråber Japansk perbermynteolie i en skål og tag et viskestykke over hovedet, luk øjnene og stik hovedet ned i skålen mens du indånder dampene gennem næse og mund det er noget der virker og du blir helt "clean" et langt stykke tid bagefter men det er stærke sager så pas på hvor meget du indånder

Anmeld

20. juli 2012

Flowers

christina92 skriver:

Øv da jeg har været små-forkølet hele min graviditet. Slet ikke ligeså galt som med din, men jeg nyser og snotter hver eneste dag. 21+0 i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.