Hjælp - amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Mogensen&Peanot

Ang. Amning .... :I - min søn på 17 dage ka ligge og spise i op til 1,5 time .. Hmm .. Jeg synes heller ikk han sover ret meget - 2 gange i løbet a dagen tager han en lur på mellem 1 og 2 timer .. Og om natten sover han 3 timer -spiser 30 min. -Sover 3 timer -spiser 30 min. - Sover 1-2 time og såå er han frisk igen .... Resten a dagen er han vågen og spiser såå ca. 85 % a tiden ... Er bange for jeg ikk har nok mælk til ham siden han ka spise så voldsomt i løbet a dagen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når han ligger ved brystet ka du så høre om han synker eller om han bare ligger og sutter?? Hvis han synker, har du sikkert mælk nok!! Tænker at du måske ku prøve at malke ud, for så stimuler du mælke produktionen!! 

Held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

20. juli 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Når han ligger ved brystet ka du så høre om han synker eller om han bare ligger og sutter?? Hvis han synker, har du sikkert mælk nok!! Tænker at du måske ku prøve at malke ud, for så stimuler du mælke produktionen!! 

Held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

21. juli 2012

Jibbe

Er han ked af det når han er vågen? Hvis han ellers er glad og tilfreds så bliver han mæt. De spiser bare meget - og langsomt mens de er så små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.