hvad er en god fest for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Christina.78

ja oven på debatten om alkohol og børn kom jeg til at tænke på følgende spørgmål.

hvad er en god fest for jer?

er den med eller uden alkohol

er den med eller uden børn

er det med dansk eller international musik, eller en blanding?

og hvad bør der generelt foregå?

Afhænger af hvilken slgs fest, det er

Familiefest - med børn og folk hygger sig, snakker, danser og har det sjovt..alkohol med måde

Fest uden børn - det samme som ovenstående

Og alt muligt musik blandet - det kan vi li

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Dustmuz

Mettefpigen skriver:

Spillede ikk kun det var blandet :-) men hvis det er det som fødselaren vil gøre så lad dog personen gør det...

ulempen var han havde bestilt dance, pop og den slags..

da vi så er derude og skal spille (jeg var DJ og gæst) så er det Dansk top fra start til slut..
ingen dansede eller noget...

jeg syntes sådanne fester er død kedelige..
Der må gerne være lidt gang i den.

Anmeld

20. juli 2012

Kay

kommer helt and på anledningen...

der er så mange andledninger at vælge i mellem at man da ik kan beskrive den perfekte fest uden anledning

Anmeld

20. juli 2012

Mettefpigen

Dustmuz skriver:

J

ulempen var han havde bestilt dance, pop og den slags..

da vi så er derude og skal spille (jeg var DJ og gæst) så er det Dansk top fra start til slut..
ingen dansede eller noget...

jeg syntes sådanne fester er død kedelige..
Der må gerne være lidt gang i den.

Jaa så kan jeg sagtens forstå det.. Hvis det er det eneste der blir spillet og personen slet ikk gør bestilt det så er det sku lidt plat..

Anmeld

20. juli 2012

Dustmuz

Mettefpigen skriver:

Jaa så kan jeg sagtens forstå det.. Hvis det er det eneste der blir spillet og personen slet ikk gør bestilt det så er det sku lidt plat..

yeps.,.

men det var det de andre unge gerne ville høre..
og her mener jeg unge fra 15 og 18..

som jeg sagde til min kæreste da vi tog hjem derfra..

man skulle tro at festen var blevet holdt i 1992 og ikke i 2012

Anmeld

20. juli 2012

jydeinden

Mettefpigen skriver:

Dansk 80 er musik er da fedt :-D

dansk top, eller dansk 80ér musik som du kalder det, kan bestemt være ganske fint. men hvis det kun er det folk ønsker, så synes jeg ærligt det er kedeligt.

elsker at der er mulighed for at blande det, der findes efter min mening meget godt engelsk musik som er oppe i årene

Anmeld

20. juli 2012

-Sigrid-

Den perfekte fest for mig plejede at være sammen med mine 3 bedste venner, en flaske vodka og hjemme i en af vores sofaer.

Idag er det en juleaften el. lign hvor der kun bliver drukket 2-3 glas vin pr person, snakket, hygget med god mad og gaver og så noget fint pynt - selvfølgelig med min datter i centrum 

Anmeld

20. juli 2012

Mettefpigen

jydeinden skriver:

JJwJe

dansk top, eller dansk 80ér musik som du kalder det, kan bestemt være ganske fint. men hvis det kun er det folk ønsker, så synes jeg ærligt det er kedeligt.

elsker at der er mulighed for at blande det, der findes efter min mening meget godt engelsk musik som er oppe i årene

Jeg tænker ikk Birthe kjær dansk top.... Men siger heller ikk at hvis det er det eneste der blir spillet at man så ikk vil høre noget andet... Men det er hver sin smag... Men jeg ville personligt godt kunne høre det meget en hel aften/nat :-D

Anmeld

20. juli 2012

jydeinden

Mettefpigen skriver:

Jeg tænker ikk Birthe kjær dansk top.... Men siger heller ikk at hvis det er det eneste der blir spillet at man så ikk vil høre noget andet... Men det er hver sin smag... Men jeg ville personligt godt kunne høre det meget en hel aften/nat :-D

hehe har faktisk været til et par fester hvor det netop var birthe kjær og den slags der blev spillet hele aftenen.

Anmeld

20. juli 2012

Mettefpigen

jydeinden skriver:

hehe har faktisk været til et par fester hvor det netop var birthe kjær og den slags der blev spillet hele aftenen.

Der ville jeg nok gerne høre noget andet efter et par sange... Men dansk 80 er hits ville jeg sagtens kunne høre store dele af en aften:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.