God råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er desværre kommet til skade med mit ben og er sygmeldt i nogle uger. jeg hopper rundt på krykker og skal aflaste benet. nu er vi så lige blevet inviteret i djurssommerland med hele familien på onsdag i næste uge. kæresten og jeg har flere gange snakket om det kunne være så hyggeligt. og nu sker det endelig. men jeg ved ikke om jeg skal takke ja for kan man tillade sig at tage derhen når man er sygmeldt. kan læse man kan leje en kørestol så skal jeg jo ikke hoppe på krykker hele dagen. men kan jeg prøve noget ? ved ikke hvordan det er.hvad vil i gøre. det er jo mange penge vis man ikke kan prøve noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

jeg tror du skal lytte til dit ben og holde det i ro. at blive transporteret rundt i en bumpende kørestol er ikke det mest rolige.

Split jer op, bliv hjemme og nyd en hel dag for dig selv, sommerlandet løber ingen steder.

Rigtig god bedring til dig.

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

lisbeth jess skriver:

jeg tror du skal lytte til dit ben og holde det i ro. at blive transporteret rundt i en bumpende kørestol er ikke det mest rolige.

Split jer op, bliv hjemme og nyd en hel dag for dig selv, sommerlandet løber ingen steder.

Rigtig god bedring til dig.

vi har aldrig mulighed for at komme i djurssommerland ellers vi har ingen bil og det tager -7-8 timer med offentligt transport.familien plejre aldrig at tage på tur ellers  men du har ret må heller takke nej 

Anmeld

20. juli 2012

Ploffer

Anonym skriver:

Jeg er desværre kommet til skade med mit ben og er sygmeldt i nogle uger. jeg hopper rundt på krykker og skal aflaste benet. nu er vi så lige blevet inviteret i djurssommerland med hele familien på onsdag i næste uge. kæresten og jeg har flere gange snakket om det kunne være så hyggeligt. og nu sker det endelig. men jeg ved ikke om jeg skal takke ja for kan man tillade sig at tage derhen når man er sygmeldt. kan læse man kan leje en kørestol så skal jeg jo ikke hoppe på krykker hele dagen. men kan jeg prøve noget ? ved ikke hvordan det er.hvad vil i gøre. det er jo mange penge vis man ikke kan prøve noget.

Jeg synes altså godt at du kan tage afsted hvis du føler du kan klare det med benet. Man får kuk af at være "spærret inde" med et dårlig ben... Så hvis du har lyst og mod på det så sig dog ja tak det havde jeg gjort... Bare fordi du er sygemeldt er det ikke ensbetydende med at du skal holde dig inden for hjemmets 4 vægge. Det er jo ikke fordi du er ude at gå på benet, men tværtimod sidder i en kørestol

Anmeld

20. juli 2012

Sara.

Anonym skriver:

Djurs Sommerland er et stor områd, som bl.a. også har mange grønne områder hvor familier sidder og hygger og slapper af imens ungerne leger.

Om du kan prøve noget afhænger af dit ben... hvordan det er dårligt.

Jeg ville tager afsted og så leje en kørestol!

Hilsen Sara (som snart skal i djurs sommerland med ungerne for 4. gang denne sommer)

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Djurs Sommerland er et stor områd, som bl.a. også har mange grønne områder hvor familier sidder og hygger og slapper af imens ungerne leger.

Om du kan prøve noget afhænger af dit ben... hvordan det er dårligt.

Jeg ville tager afsted og så leje en kørestol!

Hilsen Sara (som snart skal i djurs sommerland med ungerne for 4. gang denne sommer)

jeg skal måske opereres i det om nogle uger, men har en støtteting på så jeg ikke gør noget forkert. jeg skal ihvertifald ikke op i noget hvor mine ben hænger, men rutchbaner har man jo fast bund til bennen.overvejer det weekenden over  tak for svar 

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har takked nej tak de skulle vide det inden imorgen og jeg kan ikke vide hvordan jeg har det på onsdag øvøv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.