Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...har i billeder af børnene hængende ? og hvilken slags billeder er det ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Primært stuen... og så er det billeder som jeg selv tager!
MelikkazMoar skriver: ...har i billeder af børnene hængende ? og hvilken slags billeder er det ..
I vores soveværelse hænger scanningsbillederne og i stuen er der billederne efter hun blev født
De første tog en proffesionel jordemoder og i stuen tog min mand billedet med sin telefon hvor datteren og jeg leger
Vi har i vores gang/entré/spisestue Det er det samme rum , men det bliver brugt til mange ting
Det er billeder fra fotograf .. Vi fik taget månedsbilleder af Caroline hver måned det første år , og de er kommet op allesammen
Jeg er selvlært fotograf, så her er det kun mine egne billeder der er oppe/der kommer op Og så er det i alle rummene, når vi får børn. jeg tænker at jeg til badeværelset lavet nogle lækre badebilleder, så der er tema over det. Og sådan lidt forskelligt.
I stuen.. Glæder mig til at flytte så jeg kan få en ordentlig væg med alle børnene i mit liv.. Elsker at have billeder oppe..
vi har sådan en collage i stuen. (vores lejlighed er ikke så stor) hvor der er blandede billeder... og det er alle sammen billeder vi har taget selv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128