Så er der dømt fridage til mor her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

MorDk

Min mand og søn er taget afsted på tur. Bassen kommer først hjem igen søndag! Jeg skal bare slappe af og nyde stilheden. Det er første gang i 22 mdr. jeg skal undværre min søn i 2 døgn! PUHA!. Jeg ved de får en dejlig far/søn tur, men uha ...kommer til at savne Bassen. MEN nu kan jeg gøre hvad jeg vil. I morgen står den på følgende:

• Sove liiige så længe jeg vil

• I badekar, høre musik m.m

• Slappe af

• Dase lidt

• Måske tage en lur haha....

Håber bare jeg kan få tiden til at gå *S*

Hvad laver du når du har "alenetid"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

AnnaK89

Jeg forkæler mig selv med nogle rigtig lækre plejeprodukter. Så får ansigt, fødder og hænder en ordentlig tur

Om aftenen smækker jeg fødderne op, med dynen over mig, ser en hos film og indtager en masse snacks - både sunde og usunde

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

AnnaKJ skriver:

Jeg forkæler mig selv med nogle rigtig lækre plejeprodukter. Så får ansigt, fødder og hænder en ordentlig tur

Om aftenen smækker jeg fødderne op, med dynen over mig, ser en hos film og indtager en masse snacks - både sunde og usunde

Ih ha... lyder godt! Ja jeg må bare nyde det!!! Savner ofte at være alene... og ikke have noget ansvar! Men når jeg så har det så SAVNER jeg min søn ♥

Anmeld

20. juli 2012

AnnaK89

MorDk skriver:

Ih ha... lyder godt! Ja jeg må bare nyde det!!! Savner ofte at være alene... og ikke have noget ansvar! Men når jeg så har det så SAVNER jeg min søn ♥

Kender det godt
Men ved også at jeg stort set aldrig har tid til at "ordne" mig selv på den måde, hvis ikke jeg får lidt tid for mig selv - og vil jo gerne føle mig lidt lækker med skønne fødder, hænder og ansigt

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

AnnaKJ skriver:

Kender det godt
Men ved også at jeg stort set aldrig har tid til at "ordne" mig selv på den måde, hvis ikke jeg får lidt tid for mig selv - og vil jo gerne føle mig lidt lækker med skønne fødder, hænder og ansigt

JA og jeg skal da også liiige intimbarberes og have ordnet ben, og ansigt, hænder og fødder.... (bliver skønt)

Anmeld

20. juli 2012

piap

MorDk skriver:

Min mand og søn er taget afsted på tur. Bassen kommer først hjem igen søndag! Jeg skal bare slappe af og nyde stilheden. Det er første gang i 22 mdr. jeg skal undværre min søn i 2 døgn! PUHA!. Jeg ved de får en dejlig far/søn tur, men uha ...kommer til at savne Bassen. MEN nu kan jeg gøre hvad jeg vil. I morgen står den på følgende:

• Slappe af

• Dase lidt

forkæler mig selv med et godt langt karbad  og nyder stilheden...

læser en god bog/et blad

ser det i tv JEG gerne vil se

laver/køber noget lækkert mad til at hygge mig med.

hygger evt med en god veninde

gør alt det jeg ikke gør i hverdagen men har lyst til at gøre i hverdagen 

puha kan godt huske første gang jeg skulle undvære prinsessen i 2 døgn, jeg havde helt ondt i maven.. men tiden går rigtig stærk og inden man får set sig om så er de hjemme igen

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Igår aftes tog jeg mig et varmt karbad (sååå dejligt) og det var så skønt at have tiden til det uden at Bassen stod og rev i døren og råbte på mig.

Jeg hyggede ved computeren og så en film i tv.

Idag sov jeg til kl.09.45  Såååå lækkert!

Har en Café-aftale her til frokost tid. Glæder mig og det bliver bare så hyggeligt! Tænk...jeg kan gøre liiige det jeg vil. Det E altså luxus!

Bare med at nyde inden Lillesøster kommer til verden ♥

GOD dag til jer allesammen!!

Anmeld

21. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorDk skriver:

• Slappe af

• Dase lidt

Åh det lyder lækkert med noget alene tid.

Jeg har ikke haft det i over 5 mdr nu, så jeg misunder dig lidt

Jeg plejer nogenlunde at gøre det, du har skrevet ned.
Eller også tage hen til en veninde/ud at spise med en veninde/få besøg og nyde, at der ikke er nogen børn til at forstyrre snakken

Anmeld

21. juli 2012

MorDk

Update:

Har bare haft den hyggeligste dag. Mødtes med min "date" nede ved hovedgaden. Vi startede med frokost (Sushi) MUMS! Så gik vi i magasin og vi osede lidt... så tog vi på Café og drak en Latte... og bare snakkede og hyggede. Så tog vi i centret, hvor jeg fik købt lidt til Bassen og min "date" fik også købt lidt til min Basse + til Lillesøster i maven .... såååå sødt! Bare en rigtig hyggelig dag! Nu sidder jeg bare her ved computeren og slapper lidt. Og det er bare så rart .... bare at lave liiiige det man har lyst til *S* MEN jeg glæder mig MEGET til at se min skønne dreng imorgen! Savner ham jo ... ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.