Købe stof? hvor !!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

Schonert

VIPpigen skriver:

Skal det være i danmark, inden for eu, eller må det være i hele verden??

Det må vær sød og pænt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

VIPpigen

Schonert skriver:

Det må vær sød og pænt

Bum bum... Godt så. Jeg bestiller nogen gange fra usa, der kan du få rigtig meget fedt. Du skal bare huske ved bestilling at du kan blive snuppet i tolden, og køber du for over nogen og 75 kr, så skal du betale moms...

Men søg på fabric, så dukker der masser af sider op...

Er selv på fra telefonen, så det er lidt bøvlet at linke til diverse sider, og de fleste af mine sider ligger på min pc...

Anmeld

20. juli 2012

Schonert

VIPpigen skriver:

Bum bum... Godt så. Jeg bestiller nogen gange fra usa, der kan du få rigtig meget fedt. Du skal bare huske ved bestilling at du kan blive snuppet i tolden, og køber du for over nogen og 75 kr, så skal du betale moms...

Men søg på fabric, så dukker der masser af sider op...

Er selv på fra telefonen, så det er lidt bøvlet at linke til diverse sider, og de fleste af mine sider ligger på min pc...

Hvad sker der hvis man bliver snuppet i tolden ? 

Googler det lige, kigger

Anmeld

20. juli 2012

VIPpigen

Schonert skriver:

Hvad sker der hvis man bliver snuppet i tolden ? 

Googler det lige, kigger

Der sker ikke noget farligt. De tjekker din vare, så pakken har været åbnet, og er tapet til igen med told og skat tape. Du får et brev fra post danmark om at du kan hente varen på postkontoret, og det koster dig X antal kroner at få den udleveret fordi du har handlet uden for eu, så du skal betale moms... Der er så mange regler... Skal lige se om jeg kan finde de mest simple retningslinjer, så har du lidt at gå efter

Anmeld

20. juli 2012

Schonert

VIPpigen skriver:

Der sker ikke noget farligt. De tjekker din vare, så pakken har været åbnet, og er tapet til igen med told og skat tape. Du får et brev fra post danmark om at du kan hente varen på postkontoret, og det koster dig X antal kroner at få den udleveret fordi du har handlet uden for eu, så du skal betale moms... Der er så mange regler... Skal lige se om jeg kan finde de mest simple retningslinjer, så har du lidt at gå efter

Jeg trode måske de ville tag det.
De regler må du grene finde, hvis du har muligehed få det, når du kommer på en compurter hvis det ikke er muliget på din mobil. 

Anmeld

20. juli 2012

VIPpigen

Schonert skriver:

HHee

Jeg trode måske de ville tag det.
De regler må du grene finde, hvis du har muligehed få det, når du kommer på en compurter hvis det ikke er muliget på din mobil. 

Her er de mest gængse regler for told og moms...

Under 80 DKK: Du skal hverken betale told, moms eller importgebyr 80 - 1.150 DKK: Du skal betale moms og importgebyr Over 1.150 DKK: Du skal betale moms, told og importgebyr Grænsen på 80 kr er excl. forsendelsesomkostninger.

Over 80 kr. Der skal betales moms, hvis værdien afforsendelseoverstiger80 kr. Momsen er på 25 %, og den udregnes ud fra varens værdi, portoen og tolden (Se eksempel nedenfor). Dvs. at hvis man er over de 80 kr., så skal der betales moms, og momsen beregnes med fragten inklusiv

Over 1150 kr. Så skal der også betales told. Og tolden udregnes også ud fra varens værdi og fragtprisen / portoen. Altså det samme, tolden beregnes med fragten inklusiv

Anmeld

20. juli 2012

Schonert

VIPpigen skriver:

Her er de mest gængse regler for told og moms...

Under 80 DKK: Du skal hverken betale told, moms eller importgebyr 80 - 1.150 DKK: Du skal betale moms og importgebyr Over 1.150 DKK: Du skal betale moms, told og importgebyr Grænsen på 80 kr er excl. forsendelsesomkostninger.

Over 80 kr. Der skal betales moms, hvis værdien afforsendelseoverstiger80 kr. Momsen er på 25 %, og den udregnes ud fra varens værdi, portoen og tolden (Se eksempel nedenfor). Dvs. at hvis man er over de 80 kr., så skal der betales moms, og momsen beregnes med fragten inklusiv

Over 1150 kr. Så skal der også betales told. Og tolden udregnes også ud fra varens værdi og fragtprisen / portoen. Altså det samme, tolden beregnes med fragten inklusiv

Mange tak få det - Det ville jeg lige huske  
Pænt a dig at finde det til mig. 

Anmeld

20. juli 2012

VIPpigen

Schonert skriver:

Mange tak få det - Det ville jeg lige huske  
Pænt a dig at finde det til mig. 

Du råber bare højt hvis du skal have hjælp til noget, handler en del på nettet... Og primært stof i udlandet.....

Anmeld

20. juli 2012

Schonert

VIPpigen skriver:

Du råber bare højt hvis du skal have hjælp til noget, handler en del på nettet... Og primært stof i udlandet.....

det må jeg huske og tak få det  

Anmeld

20. juli 2012

Mother-love

Stof og stil, stof og stuff, stofstedet, Fjølner, Malika og rosa det er dem jeg bruger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.