NF og forstørret blære på bebs ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Stinna1006

Var til NF i dag og damen sagde at blæren for forstørret .. Skal scannes igen mandag i Skejby og evt have en biopsi... Er helt knust. Hvad kan det dog være er der andre der har prøvet det ??? Piv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

2babygirls

Stinna1006 skriver:

Var til NF i dag og damen sagde at blæren for forstørret .. Skal scannes igen mandag i Skejby og evt have en biopsi... Er helt knust. Hvad kan det dog være er der andre der har prøvet det ??? Piv 

Aner ikke hvad det kan være.. Måske den ikke er så god til at tisse det ud igen som den drikker ???

Anmeld

20. juli 2012

M&N

Stinna1006 skriver:

Ved desværre ikke hvad det betyder... Jeg havde også en skidt NF sidste år, HUSK at få så meget information og viden af lægerne og jordmoderen, det fik jeg ikke...

Jeg krydser mine fingrer og tæer, for at din lille bebs har det fint og den bare ikke lige har fået tisset nok til scanningen 

Anmeld

20. juli 2012

Ciss

Det tyder vel på, at der MÅSKE er noget, som ikke er helt på plads i urinvejssystemet et sted. Men HVIS der er noget, er der altså både en del ting, som retter sig selv efterhånden, og der er mange ting, som de er rigtig gode til at reparere, hvis det er nødvendigt. 

for at alt er, som det skal alligevel.  

Anmeld

20. juli 2012

Kløver

Kender intet til det, men ville ikke gå uden et kæmpe kram, og håber alt viser sig at være som det skal være

Anmeld

20. juli 2012

Stinna1006

Maja84 skriver:

Kender intet til det, men ville ikke gå uden et kæmpe kram, og håber alt viser sig at være som det skal være

Håber og tror på at det er fordi spunk har glemt at tisse inden det store FOTO  

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Kram herfra!!! Håber at alt er ok... ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.