ondt i maven, hjælp lige en gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Anonym trådstarter

hej piger.. jeg er i dag 10+7, har en stikkende fornemmelse i venstre side af maven..

er det normalt ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Rikke84

Hej

Ja, det kan i hvert fald være normalt. Det er ligamentsmerter - altså smerter som opsstår i forbindelse med at din livmoder udvider sig. Jeg har oplevet det i stort set alle faser at mine graviditeter

Smil R

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Rikke84 skriver:

Hej

Ja, det kan i hvert fald være normalt. Det er ligamentsmerter - altså smerter som opsstår i forbindelse med at din livmoder udvider sig. Jeg har oplevet det i stort set alle faser at mine graviditeter

Smil R

åhhhhh dejligt at høre det er normalt... men var dine smerter sådan ture, kramper el ??? havde du smerter hele tiden ??

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

åhhhhh dejligt at høre det er normalt... men var dine smerter sådan ture, kramper el ??? havde du smerter hele tiden ??

ligmen smerter er meget individuelle og kan ændre sig meget i løbet af graviditeten...

lige fra stik til mens smerter til små krampelignende... og det kommer og går... men betydder bare livmoren vokser

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ligmen smerter er meget individuelle og kan ændre sig meget i løbet af graviditeten...

lige fra stik til mens smerter til små krampelignende... og det kommer og går... men betydder bare livmoren vokser

okay... ihhh jeg bliver så klog herinde på baby.. tusind tak for svar

Anmeld

20. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

okay... ihhh jeg bliver så klog herinde på baby.. tusind tak for svar

vi bliver alle klogere her inde og der er så mange spørgsmål når man står i en ny situation... og heldigvis ingen dumme spørgsmål

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

vi bliver alle klogere her inde og der er så mange spørgsmål når man står i en ny situation... og heldigvis ingen dumme spørgsmål

du har så meget ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.