Av mit haleben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Merii

Jeg har virkelig ondt i mit haleben når jeg skal sidde, den er så øm og er umuligt at sidde på til tider. Jeg har haft det siden uge 20 og det er blevet bare værre, nogle gange er der ok at sidde uden smerter men den er stadig øm. Vil det betyde noget i fødslen og er der noget der har oplevet det? Og hvorfor har jeg så ondt (((25+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

2babygirls

Merii skriver:

Jeg har virkelig ondt i mit haleben når jeg skal sidde, den er så øm og er umuligt at sidde på til tider. Jeg har haft det siden uge 20 og det er blevet bare værre, nogle gange er der ok at sidde uden smerter men den er stadig øm. Vil det betyde noget i fødslen og er der noget der har oplevet det? Og hvorfor har jeg så ondt (((25+3

Jeg havde samme problem fra uge 16 i min første graviditet. Nægtede nærmest at køre bil, fordi jeg helst ville ligge ned.
Endte ud en sygemelding i uge 24 da jeg endte med lammelser i det ene ben efter en lang arbejdsdag.

Men det betød intet i forhold til min fødsel.

Anmeld

20. juli 2012

Merii

Baby2påvej skriver:

Jeg havde samme problem fra uge 16 i min første graviditet. Nægtede nærmest at køre bil, fordi jeg helst ville ligge ned.
Endte ud en sygemelding i uge 24 da jeg endte med lammelser i det ene ben efter en lang arbejdsdag.

Men det betød intet i forhold til min fødsel.

Det lyder da ikke så godt, kom du så hurtig over lammelsen?

Anmeld

20. juli 2012

2babygirls

Merii skriver:

Det lyder da ikke så godt, kom du så hurtig over lammelsen?

Det hjalp utrolig meget med en sygmelding, fordi jeg kunne slape af, så lammerlserne gik hurtigt væk, hvis jeg ikke var 100% aktiv en hel dag.

Men halebenet var ømt det meste af resten af graviditeten

Anmeld

20. juli 2012

HopinWishin

Jeg har det lige sådan... Kan ikke huske hvornår det begyndte.. Har været ved kiropraktor, men han ville ikke gøre noget, da det kunne skade bækkenet så tæt på termin :/

Anmeld

20. juli 2012

Merii

Baby2påvej skriver:

Det hjalp utrolig meget med en sygmelding, fordi jeg kunne slape af, så lammerlserne gik hurtigt væk, hvis jeg ikke var 100% aktiv en hel dag.

Men halebenet var ømt det meste af resten af graviditeten

Det var godt.

jeg tror også min fortsætter indtil lille manden kommer ud :-)

Anmeld

20. juli 2012

Merii

HopinWishin skriver:

Jeg har det lige sådan... Kan ikke huske hvornår det begyndte.. Har været ved kiropraktor, men han ville ikke gøre noget, da det kunne skade bækkenet så tæt på termin :/

Ja det er så træls, har endnu ikke snakket med min læge eller jordemoder om det . hvor langt er du henne nu?

Anmeld

20. juli 2012

HopinWishin

Merii skriver:

Ja det er så træls, har endnu ikke snakket med min læge eller jordemoder om det . hvor langt er du henne nu?

Jeg har kun tre uger til termin....

Var ved kiropraktor i sidste uge.... Han mente ikke der ville ske noget ved fødslen (Jeg har hørt skræk historier om at man kan brække halebenet ) ...

Så håber bare det går væk igen når jeg har født..

Anmeld

20. juli 2012

Merii

Jamen det er jo lige om lidt, så har du din lille baby i armene

Jeg har arbejdet på fødeafdeling og må indrømme det er noget af det fantastiske at se en mor griber sit barn til sig.

Jeg er førstegangsgravid, nu har jeg set så mange at føde, og det bliver snart min tur  det bliver vildt at se lille manden

Hensyn til halebenet, det må være skrækkeligt at brække den under fødslen

Så vi må håbe der ikke sker noget med os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.