Erfaringer med mødrehjælpen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Merii

Hej allesammen, jeg vil lige høre om nogen af jer der har hørt om mødrehjælpen eller har været der? Jeg ved ikke om jeg skal kontakte dem, hvad går det præcis ud på? Jeg har læst lidt på deres hjemmside, synes ikke rigtig jeg blev klogere? Er det noget i vil anbefale ?Jeg er 21 år og er 25+3 Idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

MorDk

Det kommer jo an på hvad du vil bruge Mødrehjælpen til?

Jeg ved at der var en del mødre der satte sig ned i Cafeen der var i Jægersborggade (Nørrebro) og fik en snak med andre mødre...

Jeg har brugt den til at købe tøj (billigt) samt donere tøj og barnevogne mm.

Anmeld

20. juli 2012

Merii

MorDk skriver:

Det kommer jo an på hvad du vil bruge Mødrehjælpen til?

Jeg ved at der var en del mødre der satte sig ned i Cafeen der var i Jægersborggade (Nørrebro) og fik en snak med andre mødre...

Jeg har brugt den til at købe tøj (billigt) samt donere tøj og barnevogne mm.

Tak for svar Lyder da ikke så slem så ) jeg er nemlig blevet arbejdsløs og har hørt man kan få hjælp til det da jeg ikke kan overskue det med en depression. Er det mon for sent at kontalte dem?

Anmeld

20. juli 2012

Manil

Du kan bruge dem til en masse ting.

Få rådgivning (bl.a. økonomisk men også hvis du har andre problemer - fx psykologisk hjælp), få økonomisk hjælp i visse situationer, købe billigt tøj (og donere), være med i grupper af andre unge mødre, få en mentor der kan støtte dig på forskellige områder etc. etc. etc. Fædre kan for den skyld også få hjælp.

Det er da på ingen måde for sent at tage fat i dem, du kan bruge dem når du er gravid, når du har børn etc. De laver fx også sommerlejr etc.

Så kom du da bare afsted og se om det passer dig - så kan du jo altid sige nej tak hvis det ikke gør

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Manil skriver:

Få rådgivning (bl.a. økonomisk men også hvis du har andre problemer - fx psykologisk hjælp), få økonomisk hjælp i visse situationer, købe billigt tøj (og donere), være med i grupper af andre unge mødre, få en mentor der kan støtte dig på forskellige områder etc. etc. etc. Fædre kan for den skyld også få hjælp.

Det er da på ingen måde for sent at tage fat i dem, du kan bruge dem når du er gravid, når du har børn etc. De laver fx også sommerlejr etc.

Så kom du da bare afsted og se om det passer dig - så kan du jo altid sige nej tak hvis det ikke gør

Anmeld

20. juli 2012

Merii

Manil skriver:

Tak for svar , det lyder rigtig godt, ja min mand bliver far som 22 årig så det må vi da kigge nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.