Up all Night

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Maja_4000

Har I set den ? Den startede i onsdags på tv3 .. Jeg synes indtil videre at den er ret sjov

Up All Night - Saison 1. Série américaine créée par Emily Spivey en 2011. Avec : Christina Applegate, Will Arnett, Maya Rudolph

Up All Night - Saison 1. Série américaine créée par Emily Spivey en 2011. Avec : Christina Applegate, Will Arnett, Maya Rudolph

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Nadia&Daniel

Har I set den ? Den startede i onsdags på tv3 .. Jeg synes indtil videre at den er ret sjov

EJ - glemte det

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Nadia&Daniel skriver:

EJ - glemte det

Øv :/ Du kan sikkert finde det på nettet

Anmeld

20. juli 2012

Clisolka

Øv ja jeg glemte det også... Måske den bliver genudsendt i weekenden - ellers må jeg se om jeg kan finde den på nettet 

Anmeld

20. juli 2012

-Sigrid-

Ja vi så det Lige til dum 

Anmeld

20. juli 2012

Miss-86

Maja_4000 skriver:

Så reklame for den hos min mor, men så den ikke... Kan desværre ikke tage TV3 hjemme, Øv.

Anmeld

20. juli 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Er det en serie ?
Mon man kan se den på viaplay ??  

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Er det en serie ?
Mon man kan se den på viaplay ??  

Ja , det er en serie De to første afsnit blev vist i onsdags Og jeg ved ikke om man kan se det på viaplay .. Det bruger jeg ikke :b

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Miss-86 skriver:

Så reklame for den hos min mor, men så den ikke... Kan desværre ikke tage TV3 hjemme, Øv.

Man kan da ikke undvære tv3 ! :b Hehe

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Øv ja jeg glemte det også... Måske den bliver genudsendt i weekenden - ellers må jeg se om jeg kan finde den på nettet 

Ellers er det jo kun to afsnit , tror sagtens du kan følge med alligevel Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.