27+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Ønskebarnet12

Så er jeg endelig nået så langt at jeg endelig kan nyde min graviditet selvom der altid vil være bekymringer :-D

Problemet ligger i at min lille dreng fra den ene dag bevæger sig rigtig meget i ca 2 dage og så i 2 dage er han fuldkommende stille, jeg har prøvet at drikke iskold vand, hoppet lidt ude på vejen og ja trykket på maven, taget et varmt bad.. hvad skal jeg gøre for at han bevæger sig? var på besøg i hvidovre hospitalet og der så alt fint ud, og han voksede som han skulle, så de sagde der intet var galt.. men stadigvæk bekymre jeg mig ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

JS<3

Hej (:

ville ikke smutte uden at give dig samme svar som jeg selv fik (: jeg er i uge 26 og var til jordmor på Hvidovre hospital igår.

Jeg spurgte om præcis det samme som dig, da det virkelig også gør mig bekymret

Hendes svar var så, at hvis baby ligger med hoved op og benene ned, så sparker hun jo for det meste ned af, så er sparkene ikke så tydelige. Om det er helt sandt det ved jeg ikke, men det hjalp da en hel del på mine bekymringer (:

Anmeld

20. juli 2012

Ønskebarnet12

JS<3 skriver:

Hej (:

ville ikke smutte uden at give dig samme svar som jeg selv fik (: jeg er i uge 26 og var til jordmor på Hvidovre hospital igår.

Jeg spurgte om præcis det samme som dig, da det virkelig også gør mig bekymret

Hendes svar var så, at hvis baby ligger med hoved op og benene ned, så sparker hun jo for det meste ned af, så er sparkene ikke så tydelige. Om det er helt sandt det ved jeg ikke, men det hjalp da en hel del på mine bekymringer (:

Åh jeg fik så at vide at det kunne være babyen lå med ryggen til mod maven og jeg tænker lidt, er der stadigvæk så meget plads:-P lol

jeg synes det hjalp at tag en tur forbi sygehuset men stadigvæk synes jeg det er bekymrende når det sker igen og igen, selvom hun sagde jeg ikke skal bekymre mig, og hvis jeg gjorde sku jeg komme derned igen.

Anmeld

20. juli 2012

JS<3

Hehe, der er nok en million forklaringer men vigtigst af alt er at det hele ser fint ud (:

Jeg kan trøste dig med at jeg ikke har en dag uden bekymringer (:

Men mon ikke at det er en del af graviditeten ? (;

Anmeld

23. juli 2012

Ønskebarnet12

JS<3 skriver:

Hehe, der er nok en million forklaringer men vigtigst af alt er at det hele ser fint ud (:

Jeg kan trøste dig med at jeg ikke har en dag uden bekymringer (:

Men mon ikke at det er en del af graviditeten ? (;

Jo tror bestemt det er en del af graviditeten og som mor at være bekymret for at noget skulle gå galt, eller om bebsen mon har det godt og vokser som den skal tror derimod vores bekymringer bliver endnu større når vi endelig har vores bebse i hånden, så er der trillioner af andre ting vi vil tænke på :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.