Har brug for hjælp igen (lampe)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Stumpen

Denne gang er det en lampe a la denne

som jeg søger, men når jeg googler "5 armet gulvlampe" kommer der ikke rigtig noget op... Ville gerne have en i sølv eller hvid.. Nogen der ved noget, nu fik jeg jo så mange gode svar på rumdeleren, så jeg håber at nogen kan hjælpe denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Stumpen

Nå men billedet vil ikke komme på, så jeg smider lige en webadresse
i stedet

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annoncei d=60141305

Anmeld

7. maj 2009

Plysbjørnen

prøv at vende din søgning rundt og skrive: gulvlamper 5 armet, det fik jeg en del resultater på...

Anmeld

7. maj 2009

Pia.

Hvor sjovt, sådan en lampe havde jeg i mange år - mine forældre købte den for mange mange år siden og da jeg skulle flytte hjemmefra fik jeg den... men væk er den i dag... tror min exmands kollega fik den eller noget i den stil, men det er mange år siden...

Det her var bare en lille side bemærkning, har ikke set sådan en lampe længe....

Håber du finder hvad du søger...

Knus Pia.

Anmeld

7. maj 2009

bette

synes selv den er lidt fed.. men tror ikke den sælges mere..
kan ihvertfald ikke finde den på nettet ubrugt.. kun brugt..

Anmeld

7. maj 2009

Rasmine

Stump, min sveske?
Hvad skal du bruge den til?
Er du blevet rekvissitør på Krøniken?

Anmeld

7. maj 2009

Tut

Mebach skriver:

Stump, min sveske?

For satan Bacon - Det er humor

Anmeld

8. maj 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Stump, min sveske?

Har du ikke en opgave du skal skrive????

Nu skrev jeg jo også en lampe a la denne, for mener at jeg har set en som minder om den, bare med større glas hoveder/eller hvad sådan noget hedder... Altså lidt mere måderne...

Vi vil nemlig af med vores sofabord og derved gør det det svært med lamper der hænger ude midt i stuen, men hvis jeg nu kunne finde denne her måderne en -som åbenbart kun jeg har set - som så kunne stå mellem sofaerne, så ville det jo være smart...

Anmeld

8. maj 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Har du ikke en opgave du skal skrive????

Nu skrev jeg jo også en lampe a la denne, for mener at jeg har set en som minder om den, bare med større glas hoveder/eller hvad sådan noget hedder... Altså lidt mere måderne...

Vi vil nemlig af med vores sofabord og derved gør det det svært med lamper der hænger ude midt i stuen, men hvis jeg nu kunne finde denne her måderne en -som åbenbart kun jeg har set - som så kunne stå mellem sofaerne, så ville det jo være smart...

Jo jo, skal nok, er faktisk igang om noget med sanserne
(sanseintegration, snozel vs. natur osv)

Du???
Har faktisk set en smart én, samme princip, men knap så Krøniken agtig.
Prøv at søge på Idémøbler, eller andre møbelkæder.
Det er bare én stor lampe, fremfor de 5.

(Sorry, men grunden til jeg synes den er så fæl, den med de 5, er at jeg sårn ca. har solgt en million trillion da jeg var belysningsdronning i AZ)

Anmeld

8. maj 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Jo jo, skal nok, er faktisk igang om noget med sanserne
(sanseintegration, snozel vs. natur osv)

Du???
Har faktisk set en smart én, samme princip, men knap så Krøniken agtig.
Prøv at søge på Idémøbler, eller andre møbelkæder.
Det er bare én stor lampe, fremfor de 5.

(Sorry, men grunden til jeg synes den er så fæl, den med de 5, er at jeg sårn ca. har solgt en million trillion da jeg var belysningsdronning i AZ)

Dem har jeg godt set, men lidt i tvivl om de giver nok lys.. Men vi skal da ud og snuse.. Men indrømmet ja, lampen der var ikke den fedeste, men praktisk og hvis nu nogen havde set den i en mere moderne look, så havde det jo været perfekt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.