Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

_-Kathrine-_

Så vidt jeg kan se gælder 0-2 års ydelsen til de fylder 3 år= 3 årgange!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

bobbles

Anonym skriver:

Hej

Sad og tænkte på... Hvornår går man ned i børnepenge ??

Har en datter på 16 mdr og har nemlig ikke fået det jeg plejer, skylder ikke noget pasning da jeg har friplads så sad og undrede mig lidt.. har selvfølgelig ikke fået det papir med hvad man har fået udbetalt endnu....

børnepengene ændrer sig når barnet er 3 år og igen når de er 7 år og mener så det er når de er omkring 14 det sidste år, men hvis du er blevet trukket i børnepenge så er det fordi du skylder nogen penge!

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

tjekkede lige deres hjemmeside og den siger også 0-2 så må lige prøve at ringe til dem for skylder nemlig ik noget i dp har altid haft friplads så kan ikke lige forstå det

Anmeld

20. juli 2012

babymus77

Jeg har fået 3600 mindre end jeg plejer!!! Så ringede ogforhørte mig og det var en system fejl:-) så de bliver rettet næste uge og overføres til nem konto:-) 

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg har fået 3600 mindre end jeg plejer!!! Så ringede ogforhørte mig og det var en system fejl:-) så de bliver rettet næste uge og overføres til nem konto:-) 

Okay ja jeg sidder i røret nu og venter på at komme igennem

Anmeld

20. juli 2012

babymus77

Anonym skriver:

Okay ja jeg sidder i røret nu og venter på at komme igennem

Det er åbenbart flere steder det galt;-) Men systemer arb ikke altid sammen:-) Mekanik og comp er smart, men men i gode gamle dage hvor man trykkede på en knap og hvor man gjorde ting manuelt og på papir var andre tider:-) 

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

Så kom jeg så igennem Der er sket en fejl hos dem så vil få dem i løbet af næste uge altid noget for synes det var liidt underligt at der pludselig var kommet så lidt

Anmeld

20. juli 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Det er åbenbart flere steder det galt;-) Men systemer arb ikke altid sammen:-) Mekanik og comp er smart, men men i gode gamle dage hvor man trykkede på en knap og hvor man gjorde ting manuelt og på papir var andre tider:-) 

Ja det var meget nemmere dengang for der virkede det altså hih

Anmeld

20. juli 2012

MorDk

Hvad hedder beløbet?

Jeg får 4266kr.

Anmeld

20. juli 2012

TeamRocket

Jeg har tilgengæld fået for meget udbetalt. Underligt. Går de selv ind og trækker det overskydene eller skal jeg til og bøvle med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.