Barselsgave til 4. barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.993 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

Maja_4000

Vi skal ud og finde på noget til nogle som har fået deres 4. barn .. 2 drenge og nu 2 piger , så de har jo sikkert ALT 

Jeg tænkte så at købe noget lækkert mærketøj i stedet for det sædvanelige h&m .. Men børnene har altid mærketøj på når vi ser dem , så det køber de også selv 

Tænkte så at købe noget til mor og far .. Men hvem har tid til at gå ud og spise f.eks. når man lige har fået nr. 4 ?!

HJÆLP !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Kongmulle

Maja_4000 skriver:

Vi skal ud og finde på noget til nogle som har fået deres 4. barn .. 2 drenge og nu 2 piger , så de har jo sikkert ALT 

Jeg tænkte så at købe noget lækkert mærketøj i stedet for det sædvanelige h&m .. Men børnene har altid mærketøj på når vi ser dem , så det køber de også selv 

Tænkte så at købe noget til mor og far .. Men hvem har tid til at gå ud og spise f.eks. når man lige har fået nr. 4 ?!

HJÆLP !! 

Altså hvis du er tæt på dem, så kunne du jo give dem et gavekort på en gang børnepasning?

Altså at du passede ungerne en aften, så de kunne komme ud og spise

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Kongmulle skriver:

Altså hvis du er tæt på dem, så kunne du jo give dem et gavekort på en gang børnepasning?

Altså at du passede ungerne en aften, så de kunne komme ud og spise

Så godt kender jeg dem ikke Det er min mors kusine som har født og ser dem måske 2 - 3 gange om året :b 

Det var ellers en god idé

Anmeld

20. juli 2012

Lotus86

Hvad med en lækker nusseklud? Det er sjældent noget der går i arv.

Vores søn fik en fra Dinglisar da han blev født, han er 1 år nu, og elsker den

Anmeld

20. juli 2012

Maja_4000

Lotus86 skriver:

Hvad med en lækker nusseklud? Det er sjældent noget der går i arv.

Vores søn fik en fra Dinglisar da han blev født, han er 1 år nu, og elsker den

Ja , det kunne måske være en idé

Anmeld

21. juli 2012

Maja_4000

Op

Ligenu hælder jeg mest til de her .. Men jeg ved ikke rigtigt 

BRIO Minnies racerbil

BRIO bil med minnie

MIYIM blød sutteklud (kanin)

Nusseklud som vi fik i barselsgave til Caroline og hun var rigtig glad for den ..

Anmeld

21. juli 2012

bøgelund

Maja_4000 skriver:

Op

Ligenu hælder jeg mest til de her .. Men jeg ved ikke rigtigt 

BRIO Minnies racerbil

BRIO bil med minnie

MIYIM blød sutteklud (kanin)

Nusseklud som vi fik i barselsgave til Caroline og hun var rigtig glad for den ..

- noget lækkert sengetøj

- et blødt tæppe http://www.minegenverden.dk/shop/super-bloedt-babytaeppe-9929p.html   bla. det her

Anmeld

21. juli 2012

Maja_4000

bøgelund skriver:

- noget lækkert sengetøj

- et blødt tæppe http://www.minegenverden.dk/shop/super-bloedt-babytaeppe-9929p.html   bla. det her

Men mangler man det når man har 4 børn ? .. Men man mangler jo for helvede ikke noget ! Åååårh .. 

Anmeld

21. juli 2012

bøgelund

Maja_4000 skriver:

Men mangler man det når man har 4 børn ? .. Men man mangler jo for helvede ikke noget ! Åååårh .. 

nej men et lækkert nyt sæt katvig sengetøj kan man da altid bruge.  

og ellers er det jo ikke værre, end de kan bytte det igen. jeg syns da det er rarere end gavekort / penge.

men nej, efter 4 børn burde man snart ha lidt af hvert.  

Anmeld

21. juli 2012

wamse

Jeg tror at jeg ville give lidt godt til mor Lave en lille kurv med cremer og lignende til hende, for de har helt sikkert stort set alt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.