Man kan få en ve app :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.995 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. juli 2012

projekt-ønskebarn

Søg under contraction app så kommer den frem. Tænkte at den måske kunne være gavnlig for flere af os snarest  

Jeg har ligget med ve agtige smerter hele natten. De er ikke regelmæssige men gør nas når de kommer så enten må de gerne udvikle sig eller gå i sig selv. Har jo hele tiden haft på fornemmelsen at det blev Idag så det bliver spændende om jeg får ret. 

Ha'en dejlig dag alle i skønne gravide piger og bebser: "kom snart ud til os" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

tabra

projekt-ønskebarn skriver:

Søg under contraction app så kommer den frem. Tænkte at den måske kunne være gavnlig for flere af os snarest  

Jeg har ligget med ve agtige smerter hele natten. De er ikke regelmæssige men gør nas når de kommer så enten må de gerne udvikle sig eller gå i sig selv. Har jo hele tiden haft på fornemmelsen at det blev Idag så det bliver spændende om jeg får ret. 

Tak for tippet

for at prinsessen din melder sin ankomst i dag eller snarest

Er nu også ved at blive pænt utålmodig, men tror desværre vores lille "Tulle" hygger for meget inde i mavsen og ikke har tænkt sig at komme ud foreløbigt  Meeen håber stadig

Også super dejlig dag til dig og masser af vestøv herfra

Anmeld

20. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det håber jeg også. 

Jeg har ingen tegn haft på noget og har været fysisk aktiv helt op til. Igår cyklede jeg 15 km i modvind så om det er det der har sat det igang det ved jeg ikke. Har ingen optræk haft ihvertfald indtil jeg vågner i nat med ve agtige smerter så det kan være samme for dig  

Jeg krydser for at det snart sker for os begge så vi kan blive i juli gruppen  

Anmeld

20. juli 2012

tabra

Ja det håber jeg også. 

Jeg har ingen tegn haft på noget og har været fysisk aktiv helt op til. Igår cyklede jeg 15 km i modvind så om det er det der har sat det igang det ved jeg ikke. Har ingen optræk haft ihvertfald indtil jeg vågner i nat med ve agtige smerter så det kan være samme for dig  

Jeg krydser for at det snart sker for os begge så vi kan blive i juli gruppen  

Hold da op! Det var da vildt at du er så aktiv endnu  Godt gået

Ja, kunne være dejligt, hvis de små piger snart ville komme ud til os

Al mulig held og lykke og ønsker dig den bedste og dejligste fødsel

Anmeld

20. juli 2012

projekt-ønskebarn

tabra skriver:

Hold da op! Det var da vildt at du er så aktiv endnu  Godt gået

Ja, kunne være dejligt, hvis de små piger snart ville komme ud til os

Al mulig held og lykke og ønsker dig den bedste og dejligste fødsel

Ja det er jeg også Meget taknemmelig for selvom alle siger at jeg skal geare lidt ned men det er jeg ikke så god til, hi hi 

Tusind tak og i lige måde. Nu må vi se om det overhoved udvikler sig eller om det bare er snydeveer men håber nu at det er tegn og fødslen er nært forestående nu jeg er lidt igang men vi må se hvad tiden viser. 

Krydser for at der snart sker noget hos dig også 

Anmeld

20. juli 2012

babymus77

Jeg havde veer i 2 timer natten til i går.... Men væk var de så igen i går morges:-) Gjorde hovedrent i går hele dagen, men han er ikke kommet ud endnu:-D Krydser for dig i dag;-) 

Anmeld

20. juli 2012

projekt-ønskebarn

Mit fortsætter ón/off og har gjort det siden kl 2 i nat men stadig intregelmæsdigesige men avs når de kommer. Ih det må gerne snart gå enten den ene eller den anden vej. Jeg har også lige gjort rent og nu skal vi ud og gå og se om der kommer gang i den  

Anmeld

20. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvordan går det med det hele?? Vh stine

Anmeld

21. juli 2012

projekt-ønskebarn

Fødte igår 16.42 den mest perfekte lille pige med langt sort hår. Det var en dejlig nem og hurtig fødsel. Vi er meget meget lykkelige 

Så jeg fik ret mht dagen

Fb og billeder kommer så snart vi er hjemme igen 

Anmeld

21. juli 2012

babymus77

Fødte igår 16.42 den mest perfekte lille pige med langt sort hår. Det var en dejlig nem og hurtig fødsel. Vi er meget meget lykkelige 

Så jeg fik ret mht dagen

Fb og billeder kommer så snart vi er hjemme igen 

Fantastisk ;-) Kæmpe tillykke ;-) Glæder mig til at se billed og fb..... Jeg var til jdm i går, og hun mente heller ikke der ville gå lang tid før vores søn kom ud, da han stod meget meget dybt:-) Så håber hun har ret:-) Han har jo fået besked på at han skal komme i morgen, men ikke sikkert han gider høre efter mor allerede;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.