Undskyld mor, huskede ikke maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Unalisa

jeg stod foren mit klædeskab iført undertøj og skulle finde noget at tage på da sønnike på 2 år og 7 mdr slå min stoor gravide mave .... Jeg siger så Aav hvad laver du ? Hvor efter han helt uskyldig udbrøder .... " undskyld mor jeg huskede ikke maven , jeg troede det var numse" hahahahahaha jeg var færdig af grin ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh ja de små bøller siger de bedste ting!

Thea sagde også til mig i sidste uge, at hun stadig syntes at min mave var tyk og at nu var der nok en lillebror derinde... ( jeg fødte for 14 dage siden og hun fik en lillesøster ) ku ik helt lade være med at grine! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

Unalisa skriver:

jeg stod foren mit klædeskab iført undertøj og skulle finde noget at tage på da sønnike på 2 år og 7 mdr slå min stoor gravide mave .... Jeg siger så Aav hvad laver du ? Hvor efter han helt uskyldig udbrøder .... " undskyld mor jeg huskede ikke maven , jeg troede det var numse" hahahahahaha jeg var færdig af grin ..

Lille skat da 

Anmeld

19. juli 2012

Unalisa

StineW79 skriver:

Årh ja de små bøller siger de bedste ting!

Thea sagde også til mig i sidste uge, at hun stadig syntes at min mave var tyk og at nu var der nok en lillebror derinde... ( jeg fødte for 14 dage siden og hun fik en lillesøster ) ku ik helt lade være med at grine! Vh stine

Hahahahahaha ja de kære børn altså

Anmeld

19. juli 2012

Missq4

muuhhaaa hehe hvor er han sød kan godt forstå du grinte

Anmeld

19. juli 2012

Unalisa

Missq4 skriver:

muuhhaaa hehe hvor er han sød kan godt forstå du grinte

Det er helt vild hvad de kan finde på og slippe godt fra. Nu er han vildMed at sige " undskyld det var altså ikke med vilje" hvis han gør et eller andet somMor ikke synes om hehejehe

Anmeld

19. juli 2012

Missq4

Unalisa skriver:

Det er helt vild hvad de kan finde på og slippe godt fra. Nu er han vildMed at sige " undskyld det var altså ikke med vilje" hvis han gør et eller andet somMor ikke synes om hehejehe

ja de finder hurtig ud af hvad der kan betale sig og hvad man kan slippe af sted med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.