Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste har det sjovt med at drille mig. Sad og så den der hatciko en ven for livet og begynder Selvf at tude over den. Så sidder han og siger tudefjæs og lader som om han selv græder. Men altså helt seriøst jeg indrømmer gerne jeg har meget nemt til tåre da jeg også begynder at græde til bambi. Ved godt han kun mener det for sjov men når han får mig til at grine ved at han gør efter mig så kommer der bare flere tåre. Han mobber mig xD
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh gud , jeg valgte at gå på toilettet da konen så hunden efter de 10 år på stationen Tænkte det ikke ragede kæresten at jeg fældede en tåre eller 20 .
Den er bare så sød den film det helt vildt
simone-baby93 skriver: Min kæreste har det sjovt med at drille mig. Sad og så den der hatciko en ven for livet og begynder Selvf at tude over den. Så sidder han og siger tudefjæs og lader som om han selv græder. Men altså helt seriøst jeg indrømmer gerne jeg har meget nemt til tåre da jeg også begynder at græde til bambi. Ved godt han kun mener det for sjov men når han får mig til at grine ved at han gør efter mig så kommer der bare flere tåre. Han mobber mig xD
Min mand mobber også mig. Og det er bare blevet sååå slemt efter jeg er blevet mor. Jeg er så let til tårer. Jeg tuder over så mange film jeg aldrig ville før. Jeg ville heller ikke se den film idag. Gider ikke tude.
Men da jeg så den der benjamin button med brad pitt, tudede jeg til slut. Også siger manden fandme "AD, de har engang knaldet og nu ammer hun ham" Det ødelagde det bare til for mine tåre.
ohh god.. kæmpede mig os igennem den film og jeg har set golfturnerringer der var mere spændende
OMG hvor var det bare ZzzZzzZzz gaaabbbb ventede konstant på at NU må der da ske noget..!!
Men jo havde jeg været gravid, havde en enkelt eller 2 min af filmen nok os os drillet i hulkekanalerne
Åhh så er jeg ikke den eneste der sad og græd!!
Synes den så sød, stakkels hund, der bare sidder der og venter på sin bedste ven!
Jeg kan også tude over den mindste ting, i sær nu hvor jeg er gravid!
Min kæreste plejer også at gøre nar af mig og grine af mig. Men denne gang sad han selv med tåre i øjnene, fordi det handlede om dyr.
metski83 skriver: Min kæreste plejer også at gøre nar af mig og grine af mig. Men denne gang sad han selv med tåre i øjnene, fordi det handlede om dyr.
Haha ja de skal selv blive noget ked af det de mænd.
Min kæreste grinede også af mig, men så snart filmen var slut gik det stærkt med at komme ned med vores hund. Haha
Jeg har kun fundet en film min kæreste kan græde til og det er taitanic eller hvordan det nu staves
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128