Flyverdragt til slank pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Laulund87

Jeg er begyndt at kigge på flyverdragt til vinteren. Har kigget på både Reima, Molo, Mini A Ture osv.

Sidste vinter havde min datter en fra Småfolk, men den må gerne sidde lidt tættere da hun jo er slank og har svært ved at holde varmen. Nogen der kan anbefale en?

(Hvis der er nogen der har en til salg i str 92 i god stand, må de gerne skrive)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

132319

Ver de Terre 

Anmeld

19. juli 2012

Koen.

Vi har/havde ticket 2 heaven til Lærke søde, den synes jeg var god og ikke for bred til hende

Anmeld

19. juli 2012

GUSO

Laulund87 skriver:

Jeg er begyndt at kigge på flyverdragt til vinteren. Har kigget på både Reima, Molo, Mini A Ture osv.

Sidste vinter havde min datter en fra Småfolk, men den må gerne sidde lidt tættere da hun jo er slank og har svært ved at holde varmen. Nogen der kan anbefale en?

(Hvis der er nogen der har en til salg i str 92 i god stand, må de gerne skrive)

Hej.. Kan kun anbefale didriksons kilimanjaro den kan snøres ind i livet og er bare super god kvalitet, har aldrig oplevet våd eller kold pige, havde en til min smalle datter sidste år og har lige købt en igen på trendyshop.dk har de til halv pris i øjeblikket.. God jagt..

Anmeld

19. juli 2012

Laulund87

132319 skriver:

Ver de Terre 

Har hørt om mærket, men kender det ikke. Er det ikke ret dyrt? (Ikke at det betyder noget) Vil bare gerne at hun ikke ligner en sæk kartofler fordi hun er slank

Anmeld

19. juli 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Vi har/havde ticket 2 heaven til Lærke søde, den synes jeg var god og ikke for bred til hende

Ja det er rigtigt, men hold nu op der er mange mærker. Det er jo forvirrende Vil I købe samme mærke i år?

Anmeld

19. juli 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Ver de terre .

Vi arvede en flyverdragt fra Bagheera, og den var virkelig skøn! Sad så fint og tilpas stramt på min slanke datter, at hun ikke én eneste gang var bare det mindste kold

Anmeld

19. juli 2012

Laulund87

GUSO skriver:

Hej.. Kan kun anbefale didriksons kilimanjaro den kan snøres ind i livet og er bare super god kvalitet, har aldrig oplevet våd eller kold pige, havde en til min smalle datter sidste år og har lige købt en igen på trendyshop.dk har de til halv pris i øjeblikket.. God jagt..

Ja der er heldigivs mange steder hvor der er halv pris endnu Tak for svar, vil lige tjekke det mærke ud

Anmeld

19. juli 2012

Laulund87

AnjaM skriver:

Ver de terre .

Vi arvede en flyverdragt fra Bagheera, og den var virkelig skøn! Sad så fint og tilpas stramt på min slanke datter, at hun ikke én eneste gang var bare det mindste kold

Det lyder godt

Anmeld

19. juli 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja det er rigtigt, men hold nu op der er mange mærker. Det er jo forvirrende Vil I købe samme mærke i år?

Det er en jungle, men ja vk køber samme mærke igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.