Gid en størrelse bare var en størrelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Kongmulle

Der MÅ da være andre end mig der syntes det er iriterrende at en størrelse ikke bare er en størrelse?

Nogen gange er en str L = 40, andre gange er en L=44

Og det samme i bukser. Man bruger jo ikke samme str alt efter mærke, og så tænker jeg, hvorfor er der så stor forskel? Det var meget nemmere med et standard mål pr størrelse

Ikke et vigtigt indlæg, bare en tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

TeamRocket

Det er vildt irriterende! Specielt når man shopper over nettet.
For det er lidt af et sats- i det ene tøj passer man en L- i det andet en M- og i noget tredje en xl.. Og eftersom det hele passer mig- burde det jo være en og samme str- min røv bliver jo hverken større eller mindre af at jeg skifter tøj tænker jeg

Anmeld

19. juli 2012

Kongmulle

TeamRocket skriver:

Det er vildt irriterende! Specielt når man shopper over nettet.
For det er lidt af et sats- i det ene tøj passer man en L- i det andet en M- og i noget tredje en xl.. Og eftersom det hele passer mig- burde det jo være en og samme str- min røv bliver jo hverken større eller mindre af at jeg skifter tøj tænker jeg

Nej lige præcis GG. Og JA! Især ved nethandel er det mega iriterrende, føler nemlig også jeg sidder og skal satse. Sådan gambling agtigt hehe.

Ville ønske det var standard i hele verden, så når jeg bruger str M så er det en M

Anmeld

19. juli 2012

FruStolpe

Kongmulle skriver:

Der MÅ da være andre end mig der syntes det er iriterrende at en størrelse ikke bare er en størrelse?

Nogen gange er en str L = 40, andre gange er en L=44

Og det samme i bukser. Man bruger jo ikke samme str alt efter mærke, og så tænker jeg, hvorfor er der så stor forskel? Det var meget nemmere med et standard mål pr størrelse

Ikke et vigtigt indlæg, bare en tanke

Synes det er SÅ belastende.

Jeg har et par bukser i str 36 og et par i str 44 hvad sker der lige for det ???

Der burde klart laves en international standart.....

Anmeld

19. juli 2012

Kongmulle

FruStolpe skriver:

Synes det er SÅ belastende.

Jeg har et par bukser i str 36 og et par i str 44 hvad sker der lige for det ???

Der burde klart laves en international standart.....

Ja det ville dælme være dejligt. Det er også et sygt stort spring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.