Spørgsmål ang barsels dag penge????? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

cecilie1984

Hej

kan se jeg har fået dp ydelse i dag men har fået 2700 mindre end jeg plejer.

for det 1 hvorfor har jeg fået i dag plejer det ik at være SIDSTE torsdag i hver mdr??

for det andet hvorfor har jeg fået 2700 mindre?? Er det noget med det at man nogen gange får for 5 uger i stedet for 4 uger eller hvordan troede ikke de trak de penge igen da der jo er nogen mdr hvor der er 5 uger istedet for 4...

Nogen med en forklaring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

cecilie1984

Eller kan det have noget med min ferie at gøre

min overlov stoppede fra mandag uge 29 så holder ferie i uge 29 og 30 og starter så på arbejde uge 31.

Kan det være derfor og at jeg så får for  ugers fuld løn (har ferie med løn)

Anmeld

19. juli 2012

tikka

Kan desværre ikk rigtig hjælpe, ville bare sige at her går de ind den.sidste hverdag i mdr...

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

cecilie1984 skriver:

Eller kan det have noget med min ferie at gøre

min overlov stoppede fra mandag uge 29 så holder ferie i uge 29 og 30 og starter så på arbejde uge 31.

Kan det være derfor og at jeg så får for  ugers fuld løn (har ferie med løn)

Altså det kan sagtens have noget med hvornpr din barsel slutter... og du overgår til ferie (med fuld løn) Så får du din alm. den sidste bankdag... for de uger ... eller dage.... mener jeg. MEN jeg sys altså at det med dagpenge er total forvirrende

Anmeld

19. juli 2012

cecilie1984

MorDk skriver:

Altså det kan sagtens have noget med hvornpr din barsel slutter... og du overgår til ferie (med fuld løn) Så får du din alm. den sidste bankdag... for de uger ... eller dage.... mener jeg. MEN jeg sys altså at det med dagpenge er total forvirrende

tak for svar er også selv kommet frem til at det må være derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.