Vis mig din Iphone cover...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Dinsen

Hej piger..

Jeg er på jagt efter en smart cover/"taske" til min Iphone4, men syntes ik jeg kan finde en der bare li er DEN som det ska være...

Så tænkte om i vil vise mig jeres, og så evt. li informere om hvor den er købt ;-)

Ha en dejlig aften...

Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

AnonymAnonym

Dinsen skriver:

Hej piger..

Jeg er på jagt efter en smart cover/"taske" til min Iphone4, men syntes ik jeg kan finde en der bare li er DEN som det ska være...

Så tænkte om i vil vise mig jeres, og så evt. li informere om hvor den er købt ;-)

Ha en dejlig aften...

Dinsen

Jeg har det her rigtige feminie cover - lånte billedet fra google :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2012

Sildefisk

Hej piger..

Ha en dejlig aften...

Dinsen

Hey har ik lige noget billede, men har købt en super fin lille taske, hvor iphonen sidder indeni og der på den anden side er en lomme til crédit cards, den lukkes ved en usynlig magnet der sidder indeni coveret. Har købt det på ts af en super sød sælger  Hun har en elefant på sit logo og sælger også covers til iPad

Anmeld

21. juli 2012

M (:

Dinsen skriver:

Hej piger..

Ha en dejlig aften...

Dinsen

Mit er købt i bog&ide til 149,- og ses på nedenstående billede:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.