Hvor mange kartofler til kartoffelsalat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.374 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

LLN

Jeg skal lave kartoffelsalat til aftensmad til 10 personer. Det skal være tilbehør til grillede bøffer hvortil vi også skal have pastasalat, alm salat og flute. Der sluttes af med pølser og brød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Mor1012

LLN skriver:

Jeg skal lave kartoffelsalat til aftensmad til 10 personer. Det skal være tilbehør til grillede bøffer hvortil vi også skal have pastasalat, alm salat og flute. Der sluttes af med pølser og brød.

jeg tænker 3 kartoffler til hver

Anmeld

19. juli 2012

LLN

Emilieprinsessen skriver:

jeg tænker 3 kartoffler til hver

Ved du hvor mange gram det er?

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

når jeg laver kartoffelsalat, snyder jeg lidt og bruger glas kartofler..

jeg beregner ½ glas pr man..

Anmeld

19. juli 2012

LLN

Dustmuz skriver:

når jeg laver kartoffelsalat, snyder jeg lidt og bruger glas kartofler..

jeg beregner ½ glas pr man..

Det tror jeg ikke vil være populært her. Jeg har ordnet 2 kg små "nye" kartofler så må det være det.

Anmeld

19. juli 2012

Helloo

Jeg har lige lavet til 10 personer til imorgen. Vi har brugt 4kg kartofler, men så får vi også kun salat, frikadeller, pølser, flute til 

Anmeld

19. juli 2012

pussekat

LLN skriver:

hejsa

du skal bruge 1000 g til 4 pers her lige kik på den her hjemmesige om det www.dk-kogebogen.dk

Anmeld

19. juli 2012

LLN

Louise17 skriver:

Jeg har lige lavet til 10 personer til imorgen. Vi har brugt 4kg kartofler, men så får vi også kun salat, frikadeller, pølser, flute til 

Tak for svar. Det ka nda godt være at jeg lige koger et kg mere i morgen bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

19. juli 2012

Helloo

LLN skriver:

Tak for svar. Det ka nda godt være at jeg lige koger et kg mere i morgen bare for en sikkerheds skyld.

Ja 10 personer er jo rigtig mange når man tænker sig om. Og hjemmelavet kartoffelsalat er altid et gigant hit heh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.