Har lige haft en plukve som gør ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

Mor1012

i ca 1 min var vamen hård, og jeg ku næsten ikk holde på urinen og måtte lige trække vejret dybt 

er det tegn på der snart ku ske lidt mere end det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

MorDk

Hvor langt er du henne?

Jeg har mange plukveer x flere dagligt som strammer og gør naws... MEN min fødsel er langt fra på trapperne... (det føles ihvertfald ikke sådan) Men hvis de genere dig så kontakt din JM

Anmeld

19. juli 2012

Mor1012

MorDk skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg har mange plukveer x flere dagligt som strammer og gør naws... MEN min fødsel er langt fra på trapperne... (det føles ihvertfald ikke sådan) Men hvis de genere dig så kontakt din JM

jamen jeg er i uge 37  men det var os kun den ene. har ik haft nogen siden :/

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Emilieprinsessen skriver:

jamen jeg er i uge 37  men det var os kun den ene. har ik haft nogen siden :/

Tror bare din livmoder arbejder og forbereder sig til DEN STORE DAG!  *S* Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig...

Anmeld

19. juli 2012

Mor1012

MorDk skriver:

Tror bare din livmoder arbejder og forbereder sig til DEN STORE DAG!  *S* Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig...

garanteret.. nogle sir bar at pluk veer Ikke må gøre ondt .. men nu når jeg kun havde den ene, så det nok ikk noge

Anmeld

19. juli 2012

Rosengreen

Tror det er det min jordemoder kalder for modningsveer, de bider lidt mere end almindelige plukveer  

Anmeld

19. juli 2012

Mor1012

Rosengreen skriver:

Tror det er det min jordemoder kalder for modningsveer, de bider lidt mere end almindelige plukveer  

ihh ja det kan være

Anmeld

19. juli 2012

MyBigWish

Emilieprinsessen skriver:

garanteret.. nogle sir bar at pluk veer Ikke må gøre ondt .. men nu når jeg kun havde den ene, så det nok ikk noge

Jeg havde pluk veer fra jeg var omkring 20 uger henne, og de gjorde vildt ondt hver gang Så ondt at da jeg fik rigtige veer, vidste jeg ikke at det var rigtige veer, og troede stadig bare at det var pluk veer

Anmeld

19. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har de sidste 4-5 uger haft plukkeveer der gør ondt.. ikke dem alle sammen, men måske 1 om dagen, nogle gange 3 gange om dagen? tror bare kroppen gør sig klar og jeg er 39+6.

Anmeld

19. juli 2012

Mor1012

Frk P. skriver:

Jeg har de sidste 4-5 uger haft plukkeveer der gør ondt.. ikke dem alle sammen, men måske 1 om dagen, nogle gange 3 gange om dagen? tror bare kroppen gør sig klar og jeg er 39+6.

okay ihh det var længe med plukveer som gør ondt. håber ikke jeg skal gå for længe sys det er hådt nuuuu har os en på 19 mdr at bære rundt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.