Stjålet barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

KarinOM

Det må være smadder surt

Men med fare for at få hug, hvorfor vælger man at stille så dyr en vogn i en opgang? Ikke at det er din skyld at andre ikke kan kende forskel på dit og mit, men jeg forstår ikke jer der tør stille dem sådanne steder

Ingen hug fra mig :-) Vi bor på fjerde sal uden kælder...og nok er jeg stærk, men ikke så stærk at jeg kan bære den op i lejligheden ;-)...så derfor havde vi ikke det store valg :-). I øvrigt var der lås på...men det var tyven åbentbart ligeglad med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Ayasmor

KarinOM skriver:

Ingen hug fra mig :-) Vi bor på fjerde sal uden kælder...og nok er jeg stærk, men ikke så stærk at jeg kan bære den op i lejligheden ;-)...så derfor havde vi ikke det store valg :-). I øvrigt var der lås på...men det var tyven åbentbart ligeglad med!

Ved selv hvor rygende træls det er. Jeg fik selv stjålet barnevogne fra en opgang i randers for nogle år tilbage.. Og jo, der stod nemlig barnevogne, som i flertal. Døren til opgangen var låst, og begge vogne var nærmest boltet fast til gelænderet med flere låse, men ak nej, jeg fik stjålet 2 vogne på 2 dage!!!!!!! Den var svær at forklare forsikringen, men de var jo låst forsvarligt fast, så heldigvis dækkede de. Men for filan hvor er det bare så bittert og træls når folk ikke fatter at holde sig væk fra ting der ikke er deres.

Anmeld

28. juli 2012

Kongmulle

KarinOM skriver:

Det er godt nok surt Og det er da også ret ærgerligt at boligselskabet ( hvis det er det) ikke har valgt at lave en kælder, et skur eller lignende.

Men ikke så iriterrende som folk der ikke kan holde deres fingre væk.

Anmeld

28. juli 2012

BABYPIGEnr4

KarinOM skriver:

Vores barnevogn er her til morgen blevet stjålet fra vores opgang i Randers...så vil bare advare alle mod at købe en brugt Odder Simply uden kvittering!!!

(Ved godt det nok ikke hjælper en dyt, men nu har jeg da gjort det jeg kan)

Skriv dette ind på dba og gul og gratis. Det er som regel her de sælges videre.

Øv hvor irriterende Håber den dukker op igen

Venligst Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.